کد خبر: ۶۲۹۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

جمع آوری یک تن زباله از دره فرحزاد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از ادامه طرح پاکسازی و ایجاد امنیت در دره فرحزاد برای استفاده شهروندان از این منطقه خبر داد و گفت: صبح امروز در اقدامی نمادین یک تن زباله از دره فرحزاد جمع آوری شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیوان ظهیری در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح ایجاد امنیت و سالم سازی دره فرحزاد و ایجاد اکو پارک در این منطقه عوامل پلیس پیشگیری و پرسنل سرکلانتری دوم از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه با حضور در این منطقه به ورزش صبحگاهی پرداختند.

وی افزود: با توجه به آلودگی زیست محیطی که در این سال‌ها از سوی کارتن خواب، معتادان متجاهر صورت گرفته بود، پرسنل پلیس پیشگیری و شورا یاری محله‌های سعادت آباد، آسمان و محل‌های شهرداری منطقه ۲ و چند سازمان مردم نهاد و سازمان‌هایی که در زمینه پاک سازی محیط زیست فعالیت دارند علاوه بر پیاده روی و ورزش صبحگاهی اقدام به جمع آوری زباله‌ها در این منطقه کردند.

جمع آوری یک تن زباله از دره فرحزاد

سردار ظهیری ادامه داد: امیدواریم با توجه به پاکسازی این منطقه و وجود اکو پارک در دره فرحزاد، و امنیت پایدار، مردم برای تفریح، استراحت و پیاده روی در منطقه حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در طرح پاکسازی دره فرحزاد یک تن انواع زباله از قبیل شیشه و پلاستیک جمع آوری شد که در اختیار سازمان بازیافت شهرداری قرار گرفت.

سردار ظهیری در پایان گفت: این طرح با حضور شهرداری منطقه ۲ و پلیس پیشگیری تهران به اجرا در آمد که حضور مستمر پلیس در این برای پایداری امنیت ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین