کد خبر: ۶۲۹۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

ارزیابی فرمانده کل ارتش از رزمایش مشترک با روسیه و چین/ گشت‌های ارتش را در تنگه باب المندب افزایش داده‌ایم

فرمانده کل ارتش توانایی های موجود در ارتش را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: با اقتدار در دریا با ۲ قدرت دیگر شرق، رزمایش برگزار کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش مستقر در استان فارس از مرکز آموزش سربازی شهید سید قنبر ترابی ۰۷ کازرون بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از روند آموزش سربازان و فعالیت‌های فرهنگی این مرکز، گفت: مدیریت و فرماندهی برای نسل جوان امروز بسیار متفاوت است و شما باید با مطالعه، دانش خود را نسبت به شیوه‌های جدید مدیریتی ارتقاء بخشید و با تفکرات جوانان بیشتر آشنا شوید.

ارزیابی فرمانده کل ارتش از رزمایش مشترک با روسیه و چین/ گشت‌های ارتش را در تنگه باب المندب افزایش داده‌ایم

فرمانده کل ارتش افزود: مراکز آموزش سربازی در ارتش از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و به واسطه حضور فرهنگ‌ها و سلیقه‌های مختلف در بین سربازان، فرماندهی و مدیریت باید هنرمندانه انجام شود ارتقاء دانش برای فرماندهان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ادب نظامی یک ارزش است و یکی از شاخصه‌های مهم نظامی‌گری ادب نظامی است. شما باید قاطعیت، صلابت و اقتدارتان را با مهربانی همراه کنید و سعی کنید با عمل و رفتارتان بیشترین تاثیر را در بین جوانان بگذارید.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه رضایت خداوند باید سرلوحه کارها قرار گیرد، عنوان کرد: تلاش، مدیریت خوب، به کارگیری نیروهای خلاق و انقلابی و اعتماد به وعده‌های خداوند باعث موفقیت شما در کارها می‌شود.

فرمانده کل ارتش، توانایی های موجود در ارتش را بسیار بالا ارزیابی کرد و افزود: ۴۰ سال است که دشمن با تحریم‌های مختلف از جمله تحریم‌های نظامی و دفاعی سعی در شکست ایران دارد، اما امروز می‌بینیم که ما با اقتدار در دریا با ۲ قدرت دیگر شرق، رزمایش برگزار می‌کنیم که این اقتدار را بحمدالله در دیگر حوزه‌های زمینی، هوایی و پدافند نیز داریم.

وی گفت: تمام تلاش ما برای زدودن کهنگی از پادگان‌ها و سایر امکان است که تاکنون اقدامات مهمی انجام داده‌ایم، اما ان‌شاء‌الله با توکل به توان کارکنان خدوم و اعتماد به وعده‌های خداوند این مهم را همچنان پیش خواهیم برد.

هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند

امیر سرلشکر موسوی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار داشت:‌ امروز نیروی زمینی ارتش در مرزهای غربی و شمال غرب کشور با اقتدار و هوشیاری تمام از مرزهای کشور دفاع می‌کند و با تخصص‌های علمی و فنی از ابزارهایی بهره گرفته‌اند که اگر فردی روی زمین نیز راه برود متوجه شده و فاصله آن نیز قابل تشخیص است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امروز هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند و هیچ خطری نمی‌تواند از مرزها عبور کرده و وارد کشور شود، افزود: روز به روز در ارتش جمهوری اسلامی ایران امید ما با حضور جوانان مومن، علاقه‌مند، ماهر متخصص، باهوش و باسواد بیشتر می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه سال‌ها در نیروی زمینی ارتش به دنبال این بودیم که افسران دارای چند مهارت‌ و یگان‌ها نیز چند منظوره شود، تصریح کرد: خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شده و مشاهده می‌کنیم افسران جوان ما که هنوز مدت خدمت آنان به ۱۰ سال نرسیده چگونه چند مهارت مختلف از جمله پرش، حرکت با نفربر و چند ماموریت دیگر همزمان را انجام می‌دهند.

وی گفت: نیروی هوایی دائما حراست از آسمان کشور را در کنار سایر نیروهای مسلح انجام می‌دهد و در کنار آن نیز پدافند هوایی ‌با حضور جوانان، ‌آسمان را رصد می‌کنند.

امیر سرلشکر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با رزمایش مقتدرانه و مشترک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با چین و روسیه گفت: این رزمایش بسیار موفق برگزار شد و بازتاب بین‌المللی خوبی نیز به همراه داشت.

وی بیان کرد: امروز در باب‌المندب نیز نیروی دریایی ارتش گشت‌ها را افزایش داده و روز به روز نیز در ساخت قطعات مختلف نظامی از جمله دریایی با وضعیت موجود و تمام تحریم‌های موفق عمل کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین