کد خبر: ۶۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

رژیم صهیونیستی مدعی نقش داشتن ایران در حمله به سفارت آمریکا در بغداد شد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در ادامه مواضع مقام های آمریکایی و بدون ارائه سند، مدعی شد که ایران پشت حمله عراقی ها به سفارت واشنگتن در بغداد است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه اسرائیلی «مکان»، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه این رژیم در سخنانی به ایران در خصوص تلاش برای کشاندن پای اسرائیل به مسئله حمله به سفارت آمریکا در بغداد هشدار داد.

وی مدعی شد که تل آویو به چنین تلاش هایی با «مشت آهنین» پاسخ می دهد.

رژیم صهیونیستی مدعی نقش داشتن ایران در حمله به سفارت آمریکا در بغداد شد

صهیونیست ها در حالی تلاش دارند حمله به سفارت واشنگتن در عراق را به ایران مرتبط کنند که مسئولان جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند که در این حوادث دخالتی نداشتند.

ترامپ نیز روز گذشته (سه‌شنبه) و ساعاتی بعد از تجمع و حمله مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا در بغداد، در توئیتی مدعی دخالت ایران در این اقدام شد.

وی در بخشی از توئیت خود مدعی شد که اکنون ایران طراحی حمله ای به سفارت آمریکا در عراق را برعهده دارد. آنها به طور تمام و کمال مسئول شناخته خواهند شد.

این در حالی است که سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اتهامات ایالات متحده آمریکا در مورد سازماندهی حمله به سفارتخانه این کشور در بغداد توسط تهران را رد کرد.

به دنبال حمله جنگنده های آمریکایی به سه مقر الحشد الشعبی در استان الانبار عراق، مردم معترض این کشور به سفارت واشنگتن در منطقه سبز بغداد یورش بردند, علیه اسرائیل و آمریکا هشدار دادند و خواستار خروج نیروهای آمریکایی از عراق شدند.

در همین حال تحصن عراقی ها در برابر سفارت آمریکا که از روز گذشته آغاز شده امروز نیز ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین