کد خبر: ۶۲۹۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
سردار سلامی گفته "معادلات پیچیده بدون حضور ایران ممکن نیست"

فرمانده سپاه: آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را به شکل صحیح انجام دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران امروز یک کنش‌گر، نیروی موثر و پیشران و یک مدافع قدرتمند از مظلومان است که همه به او احترام می‌گذارند و می‌دانند معادلات پیچیده بدون حضور ایران ممکن نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع بسیجیان در اهواز اظهار کرد: ایران امروز یک کنش‌گر، نیروی موثر و پیشران و یک مدافع قدرتمند از مظلومان است که همه به او احترام می‌گذارند و می‌دانند معادلات پیچیده بدون حضور ایران ممکن نیست. نفوذ ما در منطقه و عرصه‌های مختلف آنقدر زیاد است که گره‌ها به دست این ملت باز می‌شود.

سرلشکر سلامی ضمن سمبل مقاومت دانستن خوزستان عنوان کرد: همه ملت ایران نسبت به خوزستان حس زادگاه را دارند؛ مردم خوزستان مردم مقاومت هستند چرا که نه تنها در جنگ بلکه با همه سختی‌ها و مشکلات مبارزه می‌کنند. مردم خوزستان سربلند و سرافرازند؛ سرزمینی که رایحه دل‌انگیز شهادت، استقامت و جهاد در راه خدا مشام انسان‌های آزاده را عطرآگین می‌کند.

فرمانده سپاه: آمریکا باید گفت‌وگو با ایران را به شکل صحیح انجام دهد

هیچکس نمی‌تواند تاریخ باشکوه خوزستان را انکار کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه شهرهای خوزستان جلوه‌گاه فداکاری و روح ایمان و اسلام شده بود و هیچکس نمی‌تواند این تاریخ باشکوه را انکار کند. شما نشان دادید می‌توان برابر همه بدی‌های عالم پیروز شد.ایران با اسلام و ولایت می‌تواند بر قدرت‌های بزرگ چیره شود، آن‌ها را بشکند و فراری دهد، نه فقط از ایران بلکه از هر جا که مسلمانان باشند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایستادن در جنگ اقتصادی کار مشکلی است و تقریبا از عهده اکثر کشورها بر نمی‌آید، گفت: اگر این تحریم فشرده بر آمریکا اعمال می‌شد قطعا فرو می‌ریخت اما ایران مردانه ایستاد و به واسطه بصیرت رهبر و مردمش، در اوج فشار دشمن جوانان ما به فضای علم و فناوری آمدند و پیشرفته‌ترین تجهیزات و سامانه‌ها را ساختیم.ما در همه عرصه‌ها اعم از دفاعی، صنعتی، عمرانی و فنی به واسطه تحریم به توانایی خودمان آگاه شدیم، پدیده‌های شگفت‌انگیزی از میان این تحریم متبلور شد و هر چه دشمن اندیشید و فتنه کرد را به فرصت تبدیل کردیم و این مسئله استقلال ملت ایران را بیشتر از گذشته سرعت بخشید.

دشمن با تحریم بنزین به‌دنبال تسلیم ملت ایران بود

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن با تحریم بنزین به دنبال تسلیم ملت ایران بود، گفت: ما امروز به صادرکننده بنزین تبدیل شدیم و علاوه بر آن پالایشگاه هم می‌سازیم. می‌خواستند ما را با فقر آشتی بدهند اما به فضل الهی، با آخرین جلوه‌های فقر نیز مبارزه می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنقدر موشک انباشته‌ایم که هر دشمنی را نابود کنیم، عنوان کرد: البته موشک مظهر قدرت ما نیست و تکیه گاه اصلی ما مردم اسلامی و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز ایران سبب شده که دشمنان انقلاب اسلامی هر حادثه‌ای را به ما نسبت دهند، افزود: اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند ایستادگی عراقی‌ها در برابرشان تأثیر نفوذ ایران است، یک اعتراف تاریخی به شمار می‌آید اما ما در امور داخلی کشورها دخالت نمی‌کنیم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مسلمانان از دولت آمریکا متنفر هستند و علت آن فتنه گری آمریکا است، گفت: حشدالشعبی در شکست داعش نقش اصلی را ایفا کرد اما آمریکا آنها را در خاک خودشان بمباران کرد و باید گفت که ریشه اعتراضات عراقی‌ها این عملکرد آمریکا است و آنها باید ریشه این تنفر جهان از خودشان را در عملکرد خود پیدا کنند.

مهاجم به ملت را نابود می‌کنیم

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه ما کشور را به سمت جنگ نمی‌بریم اما از جنگ نمی‌هراسیم، اظهار کرد: ملت ایران در حوادث گذشته آغازگر جنگ نبود اما هر مهاجمی را نابود می‌کند و آمریکا این را می‌داند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید با ادبیات درست با ایرانیان صحبت کند، گفت: ما برای شکست چندباره آمریکا قدرتمند و آماده‌ایم ما از تهدیدهای آمریکا نگران نیستیم و آنها باید نگران باشند. ما امروز در اوج قدرتیم و آنها باید گفت‌وگو را به شکل صحیح انجام دهند.

سرلشکر سلامی خطاب به ملت ایران عنوان کرد: دشمن امروز برای ما کمین کرده است و امروز برای حل مشکلات باید همه ما متحد شویم مانند روزهای جنگ و سیل که خوزستان همه ایران شد. خوزستان قبله دل‌های ما است و تا آخر با خوزستانی‌ها می‌مانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین