کد خبر: ۶۲۹۹۹۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
"پاسخ این اقدام تروریستی را کوبنده و پرقدرت خواهیم داد"

سردار شکارچی: ایران در پاسخ‌ به آمریکا عجله نمی‌کند/ زمان، مکان و چگونگی عملیات را ما تعیین می‌کنیم/ مردم صبوری کنند

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح درخصوص واکنش ایران به ماجرای ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران در پاسخگویی حتماً عجله نخواهد کرد. ما حتماً فکر می‌کنیم و یک برنامه‌ریزی خواهیم کرد که با حوصله پاسخ این اقدام تروریستی را در آینده به‌شکل کوبنده و پرقدرت بدهیم. ما هستیم که مکان و زمان و چگونگی اقدام و مقابله به مثل را تعیین خواهیم کرد و ضرب‌شست جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به ابعاد جنایت آمریکا در ترور سردار سپبهد قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس و همراهانش گفت: آمریکای جنایتکار با هدف استکباری خود در منطقه به‌دلیل اینکه دستش از داعش و جنایات داعشی کوتاه بود و منشأ مخالفت و مقابله مردانه و مجاهدانه با داعش را سردار سلیمانی و آقای ابوالمهدی مهندس می‌دانست، دست به این جنایت تروریستی زد.

وی افزود:‌ آمریکا با این اتفاق نقاب از چهره برداشت و نهایتاً به دنیا اعلام کرد که هم خودش منشأ همه تروریست‌های عالم است و رهبری همه تروریست‌های عالم را به‌عهده دارد و هم آنها را تجهیز و پشتیبانی می‌کند و هر جا که این تروریست‌ها کم بیاورند خود او وارد میدان می‌شود.

سردار شکارچی: ایران در پاسخ‌ به آمریکا عجله نمی‌کند/ زمان، مکان و چگونگی عملیات را ما تعیین می‌کنیم/ مردم باید صبوری کنند

سردار شکارچی گفت: آمریکایی‌ها فکر کردند اگر سردار سلیمانی و شهید ابوالمهدی را از سر راه بردارند جبهه مقاومت تضعیف می‌شود و می‌توانند بیشتر به مردم منطقه زور بگویند در حالی که با شهادت سردار سلیمانی تفکر و اندیشه ایشان به‌شکل عرضی و طولی گسترده می‌شود و استمرار پیدا خواهد کرد و با جایگزینی مناسبی که مقام معظم رهبری انجام دادند و سردار قاآنی که کوهی از تجربه کنار سردار سلیمانی است خواهند دید که این اندیشه حتماً استمرار پیدا خواهد کرد و از گذشته قوی‌تر نیز خواهد شد.

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح ادامه تأکید کرد: نکته دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران در پاسخگویی حتماً عجله نخواهد کرد. ما حتماً فکر می‌کنیم و یک برنامه‌ریزی خواهیم کرد که با حوصله پاسخ این اقدام تروریستی را در آینده به‌شکل کوبنده و پرقدرت بدهیم. این مسئله را آمریکا بداند که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر این جنایت تروریستی کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: ما هستیم که مکان و زمان و چگونگی اقدام و مقابله به مثل را تعیین خواهیم کرد و ضرب‌شست جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد. جمهوری اسلامی با صراحت اعلام می‌کند که از جبهه مقاومت با تمام توان دفاع خواهد کرد و در مقابل نظام سلطه و در رأس آن در برابر آمریکای جنایت‌کار و تروریست نه‌فقط دفاع و ایستادگی، بلکه از راهبردهای هجومی در قبال آمریکا استفاده خواهد کرد.

سردار شکارچی گفت: نکته‌ای که مهم است این است که مردم ما باید صبوری کنند و بدانند که ما با شهادت شهید سلیمانی تضعیف نشده‌ایم و ان‌شاءاالله قوی‌تر خواهیم شد. خون شهید سلیمانی در رگ‌های این ملت و جبهه مقاومت خواهد جوشید. خون شهید ابومهدی در ملت قهرمان عراق و حشد الشعبی خواهد جوشید و آمریکایی‌ها باید بساط خود را جمع کنند و از منطقه خارج شوند و اگرنه باید خسارات زیان‌باری را به‌تن بخرند.

وی افزود: آمریکایی‌ها بدون مجوز در عراق حضور دارند و بدون درخواست رسمی این کشور در عراق حضور دارند و چراغ‌خاموش و بدون هماهنگی مردم عراق زورگویانه وارد این کشور می‌شوند و به‌صورت کاملاً غیرقانونی عملیات جنایت‌کارانه تروریستی انجام می‌دهند و کسی را که به‌درخواست مردم و دولت عراق به‌شکل قانونی در این کشور حضور دارد در پایتخت این کشور ترور می‌کنند. آنها باید پاسخگوی مردم جهان باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
25
6
از عربستان انتقام آمریکا را بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
شک نکنید که آمریکا و اسرائیل پشت این قائله هستن
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
12
35
خدا رحمتش کنه. ممنون از زحمات ایشون. شما ها لطفا فعلا وضع معیشت مردم و اقتصاد و فلاکت مردم رو درست کنید. انشالله اونهایی که به رحمت خدا رفتن بیشتر دغدغه شون اینه.
ازاردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
24
13
کاسه صبرمردم لبریزاست جناب سردارلشگرانتقام تشگیل کنیدوفراخوان بزنیدتاصبرملت رابدانید
مردم مومن و شهیدپرور استان کرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
31
14
تا کی؟دلم میخواهد قبل از مرگم قطعه قطعه شدن نتانیاهو را توسط نیروهای سپهبد سلیمانی و المهندس را ببینم.ننگ بر ترامپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
10
11
اگه فرمانده آمریکا رو ما از بین می بردیم اونا حمله می کردن فقط موندم چرا ما انجام نمی دیم و همش صبر صبر صبر فکر کنم حتی داخل تهران هم بشن بازم باید صبر کنیم صبر صبر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
9
7
سردارسلیمانی،جانش را فدای ایران،کرد.ما مردم ،همگی داغداریم،متاسفانه صدا وسیما که در ید افرادی تنگ نظروفرصت طلب اداره می شود،از ریخته شدن ،خون این عزیز میهن وملت،برای مقاصد تنگ نظزانه خود،بهره برداری سیاسی می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
2
16
بعید میدونم جز عده ای اندک که منافعشون در جنگ هست کس دیگه باشه.مردم رفاه اقتصادی و امنیت میخان.وقتی به ارزوهای قشنگ نمیتونیم برسیم اونم در کشور ثروتمندمون
آرمان
|
Iraq
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
20
2
منتظر پاسخي كوبنده وبزگ هستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
1
12
کشور و مردم تحمل جنگ را ندارد
مشت قربونعلی
|
Canada
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
9
2
آقا عجله کنید ما مردیم از بی انتقامی،لااقل دربان سفارت آمریکا رو توی بغداد بزنید ما دلمون خنک بشه اگه ترامپ رو نمی‌تونید بزنید.
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
2
0
تبدیل بحران و خسارت تلخ به فرصت
موثرترین پاسخ با توجه رای خروج آمریکا توسط پارلمان عراق و اجماع نسبی جهانی نقض حقوق بین الملل توسط امریکا و شرایط داخلی آمریکا - کار روی خروج و محدود کردن آمریکا در منطقه و اجماع جهانی و منطقه ای است بجای پاسخ و انتقام نقطه ای و محدود - محدود کردن آمریکا در منطقه باعث ثبات و موقعیتها و اقتصاد مطلوب تری میشود و امید است با تدبیر و کار روی مسائل حقوق بین الملل و اجماع جهانی و منطقه ای در راستای خروج و محدود کردن آمریکا در منطقه ، نتیجه خسارات بزرگی که رادیکال‌های آمریکا به مردم ایران و جهان و مردم امریکا تحمیل کردند بیشتر متوجه خودشان گردد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین