کد خبر: ۶۳۰۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

معاون سپاه: انتقامی می‌گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید سلیمانی دامان دشمن را خواهد گرفت و انتقامی می گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم پاسدار علی استاد حسینی امشب در مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد انقلاب ساوه با تقدیر از قدرشناسی مردم ایران از این سرباز ولایت گفت: کاری که تاکنون جسم سردار سلیمانی انجام داده بود قطعا از این پس خون او به مراتب بیشتر انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: برخی اوقات خداوند برای نصرت در دین از دشمن بهره می برد، لذا حماقت این گاوچران وحشی که فکر می کرد با زدن سردار اسلام راه مقاومت و شهادت بسته خواهد شد نشان از همین موضوع است درحالی که در طول تاریخ شهادت خسران نبوده و نخواهد بود.

معاون عملیات و بازرسی سپاه : انتقامی می گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند

وی گفت: امروز ده ها میلیون سلیمانی در خاورمیانه و جهان اسلام به پا خواست و قطعا خون شهید سلیمانی ها سیلی خواهد شد و پیکره جنایتکاران و استکبار را از جهان محو خواهد کرد.

استادحسینی تقابل حق و باطل را از ابتدای خلقت جهان دانست و افزود: درطول تاریخ شاهد بودیم که هرکجا حق بوده باطی نیز در مقابلش پدیدارشده است لذا به دشمنان خود می گوییم که شهید سلیمانی اولین و آخرین شهید حق نبوده است و این راه تا سپردن پرچم به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم ایران را عاشق شهادت دانست و تصریح کرد: راه ما راه امام حسین (ع) است و دشمنان باید این را بدانند که ما عاشق شهادت هستیم و قطعا بعد از شهادت سردار سلیمانی مقاوم تر و استوار تر راه خود را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.

معاون عملیات و بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از گسترده شدن جبهه مقاومت خبر داد و گفت: خوشبختانه با فرماندهی حاج قاسم اکنون جبهه مقاومت به طور گسترده ای در منطقه فراگیر شده است، از یمن و سوریه و لبنان و افغانستان گرفته تا نیجریه و عراق راه تقابل با استکبار را آموخته اند.

سردار استادحسینی به خصوصیات شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: اولین خصوصیت وی سربازی برای ولایت بود درک درستی از مواضع رهبری داشت و این خصوصیت با خواندن وصیت نامه همه شهدا قابل رویت است وقتی رهبر فرمان می دهد باید از آن اطاعت کنیم امروز روز مذاکره نیست روز مقاومت است و اگر کسی دم از مذاکره می زدند باید دهان خاک به دهان او ریخت.

این مقام نظامی خطاب به برخی مسئولان اظهار کرد: چرا وقتی مقام معظم رهبری بارها می فرمایند که با این دشمنان مذاکره نکنید اما از وی اطاعت نمی کنند و در مقابل دشمن سازش می کنند،شما اگر می ترسید چرا رای ملت را گرفتید. مردم کسانی را می پسندند که شجاع بوده و در مقابل کفر و دشمن بایستند.

وی تصریح کرد: نگاه وسیع وی به همه جهان، توانمندی و قدرت فرماندهی در جبهه نبرد، شجاعت و صراحت در دفاع از حق، اخلاص، ساده زیستی، تکلیف گرایی و عمل به آن و همچنین منطق مستحکم وی از دیگر خصوصیات این سردار سرافراز بود که به دست کثیف ترین موجود روی عالم یعنی ترامپ به شهادت نائل آمد.

سردار استادحسینی در پایان افزود: امروز دشمن ما سرگردان و بدون فکر و اندیشه عمل می کند و این از ترس آنهاست چراکه می دانند ما از مرگ هراسی نداریم، خون شهید سلیمانی دامان دشمن را خواهد گرفت و انتقامی می گیریم که اثری از آمریکا در منطقه باقی نماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین