کد خبر: ۶۳۰۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

عضو هیات رییسه مجلس: ارسال پیام‌ها از سوی آمریکا نشان وحشت آن هاست

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی که آمریکایی ها در فرستادن پیغام و میانجی هایی که برای صحبت با ایران در دو روز اخیر انجام داده اند، نشان دهنده رعب و وحشتی است که در دل امریکایی ها از عواقب این جنایت بزرگ ایجاد شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

«علیرضا رحیمی» در واکنش به تحرکات دیپلماتیک آمریکایی ها پس از ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به خبرنگار ایرنا گفت: به نظر می رسد اقداماتی که امریکایی ها در فرستادن پیغام و میانجی هایی که برای صحبت با ایران در دو روز اخیر انجام داده اند، نشان دهنده رعب و وحشتی است که در دل امریکایی ها، مقامات آنها و حتی اروپایی ها از عواقب این جنایت بزرگ ایجاد شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: واکنش عموم مردم در جهان اسلام نسبت به خبر شهادت سردار سلیمانی، خارج از محاسبات آمریکایی ها بود همین مسئله باعث نگرانی و وحشت آن ها شده است. در حال حاضر همه جهان اسلام مخصوصا کشورهای خاورمیانه و خط مقاومت مطالبه اصلی شان پاسخ کوبنده از طرف جمهوری اسلامی ایران نسبت به این واقعه تلخ است.

عضو هیات رییسه مجلس: ارسال پیام ها از سوی آمریکا نشان وحشت آن هاست

رحیمی در واکنش به خبرهایی که درباره پیام های آمریکایی ها به سران کشور منتشر شده است، تصریح کرد: به صورت کلی پیغام ها و واسطه هایی که در این بازه زمانی از طرف امریکایی ها، چه به صورت رسمی از طرف حافظ منافع شان و چه به صورت غیر رسمی وسط دیگران ارسال می شود را تنها می توان در مسیر ترس و وحشت آن ها ارزیابی کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره واکنش ایران به اقدام جنایتکارانه آمریکا خاطر نشان کرد: آنچه که برای ما اولویت اول را دارد، حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران است و این که جمهوری اسلامی ایران چه تصمیمی بگیری، حتما در شورای عالی امنیت ملی حتما بررسی خواهد شد و مجلس شورای اسلامی از آن پشتیبانی می کند.

طی روزهای اخیر سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در کشورمان پیامی از حکام آمریکایی به وزارت خارجه ایران منتقل کرد که محمدجواد ظریف در واکنش به آن گفت: سوئیسی ها به عنوان حافظ منافع مطالبی را منعکس می کنند و یک پیام بسیار نابخردانه ای را از آمریکایی ها آوردند که جواب قاطعی را دریافت کردند و همچنین کاردار سوئیس یک بار برای ابلاغ اعتراض ایران به وی و دیگری برای پاسخ قاطع ایران به پیام گستاخانه آمریکایی، ها دو بار به وزارت خارجه احضار شد.

همچنین برخی گمانه زنی ها سفر وزیر امور خارجه قطر به ایران را هم در همین راستا ارزیابی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
1
خب دیگه وحشتم کردن
جواب را بیخیال شین تا جنگ نشده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین