کد خبر: ۶۳۰۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱

حضور رئیس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در منزل سردار سلیمانی

رئیس سازمان انرژی اتمی به همراه سخنگوی این سازمان با حضور در منزل شهید سلیمانی به خانواده وی تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

«علی اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با همراهی «بهروز کمالوندی» معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، عصر روز یکشنبه 15دیماه با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با خانواده شهید عالی مقام دیدار کرد و عروج آسمانی این مرد بزرگ و با عظمت را تبریک و تسلیت گفت.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سراسر شور در عبادت خالق و خدمت مخلوق بود، اظهار داشت: این مرد بزرگ مصداق آیه شریفه "إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا بود. کسی که ایمان داشته باشد و عملش نیک باشد، خداوند محبت او را در دل مردم جای می دهد." محبت ایشان در دل همه مردم ایران وجود دارد. مردم ایران از روی عشق سیاه پوش و افسرده شدند. همه گریه کردند.

حضور رئیس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی در منزل سردار سلیمانی

صالحی با اشاره به عروج شهید معزز گفت: رفتن شهید را خدا انتخاب کرد. زیباتر از این نمی شد انسان برود. در اوج عزت، در اوج خدمت و در اوج محبتی که در دل مردم داشت، رفت. در اوج عظمت رفت.

وی افزود: شهید از نظر ما زنده است ولی ناراحتی ما از فراقی است که احساس می کنیم. این فراق انسان را اذیت می کند. ما شهادت را هم تبریک می گوییم و هم تسلیت. برای اینکه نزد خدا روزی می گیرد و سر سفره خدا نشسته است. شفاعت ما را می کند. از این بهتر چه می خواهید. اگر از انسان بپرسند از خدا برای عزیزانت چه می خواهید می گوید پیش خدا محبوب باشد و مرضی خدا باشد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان آیات شریفه 7-156سوره بقره "الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ" "أُولَٰئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ" گفت: اگر صبر پیشه کنید در برابر این فقدان بزرگ –نمی گویم مصیبت بزرگ- واقعاً صلوات الهی بر شما نازل است. بزرگتر از این پاداشی نیست که صلوات الهی بر انسان نازل باشد. بایستی صبر پیشه کنیم تا مشمول صلوات الهی بشویم. یقیناً خداوند متعال شما خانواده بزرگ و محترم را برگزیده است. خداوند به شما صبر و تحمل فراق بدهد. یک ملت دلش با شماست. بلکه یک امت دلش با شماست.

صالحی تاکید کرد: خون شهید سلیمانی و شهادتش هم کار می کند. چه وحدتی در کشورمان ایجاد کرده است. کشورمان نیاز به شرایط وحدت آفرین داشت. تقدیر این بود که یکی از عناصر وحدت آفرین در این برهه شهید سلیمانی باشد. این بزرگوار پیش از شهادت دشمنان اسلام و ایران را به عقب راند و در شهادتش وحدت ایجاد کر‌ و دل ها را به هم پیوند داد.عاش سعیدا و مات سعیدا.

وی گفت: خدایا ما را هم از پیروان خالص و صدیق شهید بزرگوار سردار سلیمانی قرار بده. اللهم الحقنا به ما را هر چه زودتر به این مرد بزرگ، مرد شریف، مرد متواضع و مرد اخلاص ملحق کن.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین