کد خبر: ۶۳۰۴۷۰
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
این خبر به روزرسانی شده است

بیش از ۲۵۰ کشته و زخمی در مراسم تشییع‌ پیکر سردار سلیمانی در کرمان+فیلم و عکس

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر کشته و زخمی شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: متاسفانه بر اثر ازدحام و تراکم انبوه جمعیت تشییع کننده در کرمان تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات براثر ازدحام شدید جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی در کرمان، تاکنون ۲۱۳ تن مصدوم و ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند. مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده و تحت نظر هستند. وزیر بهداشت گفته 59 نفر در این حادثه کشته شدند.

رییس مرکز اورژانس کرمان گفت: تعداد مصدومان حادثه ظهر امروز مراسم تشییع کرمان ۲۱۲ نفر بوده است که تعداد انگشت شماری از مصدومان حال وخیمی دارند.

سید محمد صابری در تشریح جزییات وضعیت حال این مصدومان افزود: تعدادی از افراد تشییع کننده سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان جان خود را از دست دادند که آمار سمی آنها توسط پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش افراد تشییع کننده پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

"عباس آمیان" مدیرکل پزشک قانونی استان کرمان در این راستا به خبرگزاری ایسنا گفت: آمار کشته های این حادثه بالای ۵۰ نفر است که بیشتر این افراد جان بافخته مرد هستند و رده سنی این افراد، کم سال‌ها و بزرگسالان هستند اما بیشتر آقایان فوت شده در رده سنی بزرگسال است.

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند| آمار‌های اولیه؛ ۵۰ کشته و ۲۰۰ زخمی+فیلم

براساس گزارش صدا و سیما پیرحسین کولیوند: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص شدن شرایط جسمی مصدومان، اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد. خبرهای این حادثه را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

تعدادی از تشییع کنندگان در کرمان جان باختند

مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی صبح امروز با حضور جمعیت انبوه مردم استان کرمان و استان های همجوار در شهر کرمان برگزار شد.

همچنین مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: به دلیل ازدحام بسیار بالا و فشار جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی تعدادی از هموطنان جان باختند.

باشگاه خبرنگاران وابسته به صداوسیما مدعی شده است که "آمارهای اولیه حکایت از جان باختن ۳۵ نفر و ۴۸ مصدوم دارد."

حمید شمس الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیز تاکید کرد: هیچ حادثه تروریستی در مراسم تشییع روی نداده و مردم به شایعات توجه نکنند. بروز هر گونه حادثه تروریستی در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی شایعه سازی دشمنان نظام است. آنان که از این حضور بی نظیر غافلگیر شده‌اند به شایعه سازی پرداخته‌اند.

شمس الدینی با اشاره به حضور آگاهانه و هوشیاری مردم در تمام عرصه‌ها گفت: حضور مردم در تمام مسیر همچنان ادامه دارد و ازدحام مردم بسیار زیاد است و بر اثر این ازدحام تعدادی از هموطنان جان باخته و تعدادی مصدوم شدند.

خبرگزاری ایرنا نیز نوشته است: یک منبع آگاه در استان کرمان گفت: بر اثر ازدحام و فشار جمعیت، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سلیمانی در کرمان کشته و مصدوم شدند. این افراد که اغلب مسن بودند در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی در زیر دست و پا مانده و مصدوم شده اند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان هم در این ارتباط بدون اشاره به کشته شدن فرد یا افرادی گفت: تنها تعدادی براثر فشار جمعیت که اغلب هم مسن بوده‌اند زیر دست و پا له شده و صدمه دیده اند و موجب کدورت برخی از افراد مشایعت کننده قرار گرفته است. حمید شمس الدینی این را نیز هم اضافه کرد که در این رابطه هیچ یک از موارد مطروحه و شایعات در شبکه های مجازی درباره عملیات انتحاری موضوعیت ندارد.

این گزارش حاکیست با توجه به حادثه رخ داده شده شورای تامین استان تشکیل شده است.

لغو مراسم

همچنین مهدی صدفی، مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان اعلام کرد، با توجه به ازدحام جمعیت امکان خاکسپاری پیکر شهدا وجود ندارد و زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می‌شود.

ستاد برگزاری مراسم تشییع شهدای جبهه مقاومت در کرمان نیز اعلام کرد، حضور یکپارچه و میلیونی مردم در تشییع سرداران شهید باعث شد، به منظور پیشگیری از آسیب رسیدن بیشتر به شرکت کنندگان عزیز، برنامه تدفین به وقت دیگری موکول شود.

سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی گفت، برای اینکه آبرو و سرافرازی شهیدان دستمایه حوادث رخ داده نشود، برنامه مراسم تشییع در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کرمان و شرکت کنندگان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران امروز تکلیف و وظیفه خود را انجام داده و اقیانوس بیکران و جمعیت میلیونی شرکت کننده در مراسم تشییع موید این امر بود.

تعیین هویت ۴ تن از جانباختگان مراسم تشییع در کرمان

بر اساس اعلام پزشکی قانونی، تاکنون پیکر تعدادی از جانباختگان حادثه کرمان به پزشکی قانونی استان منتقل و برای چهار تن از آنان جواز دفن صادر شده است.

اسامی پیکر‌های تعیین هویت شده به شرح زیر است:

۱- سیدجلال جلالی فرزند سیدتقی (استان فارس)
۲- فاضل تب فرزند عبدالحسین (شهرستان بندرعباس)
۳- ابوالفضل زابلی فرزند ابراهیم (شهرستان بم)
۴- جهان رنجبری فرزند عباس (شهرستان بندرعباس)

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند| آمار‌های اولیه؛ ۵۰ کشته و ۲۰۰ زخمی+فیلم و عکس

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند| آمار‌های اولیه؛ ۵۰ کشته و ۲۰۰ زخمی+فیلم و عکس

عکاسی که احتمال وقوع حادثه در کرمان را هشدار داده بود!

علی قنبرلو، عکاس مشهور رسانه‌ای در صفحه اینستاگرامش ایمن نبودن داربست‌ها را گوشزد کرده بود.

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند| آمار‌های اولیه؛ ۴۰ کشته و ۲۱۳ زخمی+فیلم

وضعیت مصدومان مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت آخرین وضعیت رسیدگی به مصدومان مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی را تشریح کرد.

سعید نمکی ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده در مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی در کرمان، در بازدید و نظارت بر روند درمان مصدومان بستری در بیمارستان‌های کرمان، گفت: متاسفانه امروز در مراسم تشییع سردار رشید اسلام، به دلیل ازدحام جمعیت و مشکلی که در برخی از معابر بود، تعدادی از هموطنان ما که با عشق و علاقه به مراسم آمده بودند، دچار حادثه شدند.

وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از فوتی‌های این حادثه دریافت نکرده‌ایم، درباره وضعیت مصدومان نیز گفت: من نیز با همکارانم برای رسیدگی به وضعیت مصدومان در بیمارستان حاضر شدیم. همکارانم بر بالین مصدومان بستری هستند و با آمادگی کاملی که همکاران در بیمارستان‌های کرمان داشتند، خوشبختانه به موقع رسیدگی‌ها در حال انجام است.

وزیر بهداشت گفت: تعدادی از افراد سانحه دیده اعم از کودک و والدین در آی سی یو بستری هستند که با رسیدگی همکاران وضعیت بهتری دارند. متاسفانه تعداد زیادی هم مصدوم بدحال به بیمارستان‌ها آورده شد که این افراد در همان خیابان‌ها و معابر به علت این که افراد روی هم ریختند و فشارها، باعث خفگی آن‌ها شده است. خیلی از مواردی هم که به بیمارستان‌ها آورده شدند موارد پیشرفته‌ای بود که همکاران تمام وقت دارند کار را دنبال می‌کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: افرادی که تا الان به پرسنل و مراکز درمانی ما در کرمان مراجعه کرده‌اند، حدود ۲۰۰ نفر هستند که برخی‌هایشان خیلی بدحال بودند و برخی در آی سی یو‌های مختلف بستری هستند. خوشبختانه از قبل تدابیر در این زمینه در نظر گرفته شده بود و مراکز درمانی آمادگی داشتند. تعدادی از افراد هم در بخش‌ها بستری هستند و تعدادی هم مرخص شدند و به منزل‌شان بازگشتند.

وی گفت: امیدواریم که کمترین عارضه و سانحه را داشته باشیم و ان شاءالله در جمع بندی نهایی هم رییس دانشگاه علوم پزشکی استان آمار و اطلاعات بیشتری را خواهند داد.

تسلیت روحانی و دستور به جهانگیری و وزیر بهداشت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان به معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا سریعاً به وضعیت مصدومان و خانواده‌های بازماندگان رسیدگی نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام همچنین هیأتی را مأمور رسیدگی به دلایل بروز این اتفاق نمود.(جزئیات بیشتر)

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند| آمار‌های اولیه؛ ۵۰ کشته و ۲۰۰ زخمی+فیلم و عکس

تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی در کرمان جان باختند| آمار‌های اولیه؛ ۵۰ کشته و ۲۰۰ زخمی+فیلم و عکس

افزایش شمار کشته شدگان به ۵۶ نفر

رییس اورژانس کشور از افزایش کشته شدگان حادثه ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی به ۵۶ نفر خبر داد.

پیرحسین کولیوند در این باره به خبرگزاری ایسنا گفته است: متاسفانه تعداد افرادی که بر اثر ازدحام جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی جان خود را از دست دادند تا همین لحظه به ۵۶ نفر افزایش یافته است.  تعداد مجروحان نیز ۲۱۳ نفر است که به وضعیت تمامی آنها در مراکز درمانی رسیدگی می‌شود.

78 نفر، آمار جدید جان‌باختگان کرمان

ایکنا، خبرگزاری قرآنی ایران، خبر داده شمار جان‌باختگان تشییع کرمان به ۷۸ نفر رسید.

بنابر این گزارش، شمار پیکرهای بی‌جان در بیمارستان شفای کرمان ۳۷ نفر است که ۲۳ زن، هشت مرد و بقیه کودک‌اند از سراسر ایران. ۱۵پیکر در بیمارستان باهنرند؛ هفت‌پیکر در بیمارستان کلاهدوزِ نیروی زمینی سپاه و یک نفر هم در بیمارستان تامین‌اجتماعی‌اند.

خبرگزاری شفقنا هم همین خبر را با با نام ۷۱ نفر از جان‌باختگان منتشر کرده است.

اسامی 67 مصدوم

اسامی ۶۷ مصدوم مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط سازمان اورژانس کشور منتشر شد.

به گزارش ایرنا؛ ۱۴ مصدوم این حادثه شامل حسین رضایی ۴۵ ساله، رضا پورمجیدی ۱۶ ساله، امیر رضا فلاحت ۲۲ ساله، رضا بهزادی ۴۵ ساله، مهدی کریم آبادی ۱۴ ساله، ریحانه کریمی ۱۸ ساله، مبینا ابولی ۱۴ ساله، محمد رسول ابراهیمی، فاطمه هاشمی نژاد ۶۱ ساله، سلمان محمدی سلیمانی ۳۴ ساله، اکرم اسفندیاری ۱۹ ساله، علی ژاله ۲۲ ساله، مهدیه محمدی پور ۴۲ ساله، علی محبی ۵۴ ساله در بخش اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان بستری هستند.

۱۷ مصدوم شامل مهری جان امینی ۶۲ ساله در بخش چشم، معصومه زارع زاده ۳۶ ساله (منتقل شده به بیمارستان باهنر)، سید باقر سادات حسینی ۲۸ ساله در بخش ترمیمی، علی اصغر کاشفی ۳۶ ساله در بخش ترمیمی، طاها حاج علی اکبری ۱۴ ساله در بخش ترمیمی، مهسا زجاج زاده ۳۰ ساله در بخش ترمیمی، نازنین زهرا عظیمیان ۱۴ ساله در بخش ترمیمی، غلام رضا محمدنژاد ۶۸ ساله در بخش ارتوپدی، مهدیه روشن ۲۷ ساله در بخش ارتوپدی، راضیه زبردست ۳۰ ساله در بخش ارتوپدی، عارف پوریوسفی ۱۸ ساله در بخش ترمیمی، فاطمه داوری ۴۵ ساله در بخش داخلی قلب، متین مشارقی ۱۲ ساله در بخش استروک آی سی یو، ابوالفضل رجبی ۲۴ ساله در بخش ترمیمی، امیر رضا حسن زاده ۱۷ ساله در بخش ترمیمی، محمد جهان بین ۳۲ ساله در بخش ترمیمی و نیما خاندان پور ۲۴ ساله در بخش ترمیمی بیمارستان شفا بستری هستند.

همچنین ۸ مصدوم شامل سید کمال حسینی در بخش جراحی، سعید ملاحسینی ۱۳ ساله، بهرام حیدری، زهرا صباحی، مختار موسی جعفری، سحر تنها ۱۹ ساله، خلیل سرکاری ۸۵ ساله در بخش اورژانس بیمارستان سید الشهدا و فاطمه کرمانی ۱۵ ساله در بخش آی سی یو اطفال بیمارستان افضلی پور بستری هستند.

۲ مصدوم شامل عسل روحی ۱۰ ساله و عادل امیرزاده ۳۹ ساله در بخش اورژانس بیمارستان مهرگان بستری شدند.

روایتی از حادثه تلخ کرمان

رئیس اورژانس کرمان جزئیات حادثه امروز در کرمان را تشریح کرد. رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: هجوم خیل عظیم جمعیت حاضر در میدان آزادی، بهمنیار، استقلال، بلوار جمهوری و شهید صدوقی به سمت خیابان شریعتی باعث وقوع این اتفاق شد.(جزئیات بیشتر)

۵۹ کشته در حادثه دیروز کرمان / ۳ بیمار بدحال در آی سی یو

وزیر بهداشت آخرین روند درمانی حادثه‌دیدگان مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی در کرمان را تشریح کرد.

سعید نمکی در این باره گفت: متاسفانه ۲۱۳ نفر دچار سانحه شدند که اکثرا هم با فاز خیلی بد به بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

بنابر اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، وی گفت: متاسفانه آمار کشته شدگان تا این لحظه حدود ۵۹ نفر گزارش شده و متاسفانه دو - سه نفر دیگر نیز در آی سی یو بستری هستند و حال‌شان خوب نیست و امیدواریم شفا یابند.

وزیر بهداشت گفت: در حادثه حدود ۶۷ نفر در بیمارستان‌ها بستری داشتیم که از این تعداد حدود نیمی‌ از آنها امروز مرخص شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
2
86
عجب
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
10
118
ما مردم احساساتی چه کارها که نمی کنیم
وقتی از سایر استانها ٔٔ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
6
90
آيا كار نيروي انتظامي كنترل جمعيت نيست؟ نمي بايست از ورود بيش از حد مردم جلوگيري مي كردند؟
جانم فدای ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
14
106
یعنی عجیب تر از عجیب الان امریکا میگه من با کی در افتادم که تو تشییع پیکر سردار ۳۵ نفر کشته شده اگه جنگ بشه کل امریکارا میکشن امریکا بی خیال جنگ با ما شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
5
78
البته در فیلم منتشر شده از حادثه خلاف این گفته هادیده می شود وبسیاری از مصدومین جوان هستند.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
9
135
نشاندهنده بی کفایتی برگزارکنندگان. مسئولان کرمان 4 روز فرصت داشتند تا تمهیدات لازم را اتخاذ کنند. این دیگر سیل و زلزله نبوده که بگویند غافلگیر شدیم. مسئول جان
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
36
60
خدا رحمتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
102
28
سلام باید انتقام گرفته شود انتقامی سخت برای سردار و این چند نفری که امروز جان باختند خدایشان بیامرزد
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
انتقام ازبی کفایتی مسولان کرمان هم
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دوست عزیر کلا اشتباه شده اینا منظورشون از انتقام انتقام از خودمون بود!ا آخه چرا این همه عزیزان باید کشته بشن
ساقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
34
13
الا یا ایها الساقی ادر کأسا و ناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها
تارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
2
34
من از یکی از شهرستانهای کرمان هستم به قدری دیشب از شهرستان ما به کرمان رفتن که جاده رو مسدود کرده بودن
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
22
13
خدا رحمتشون کنه.
کرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
63
من خودم کرمانی هستم و می دونم که چیزی به اسم مدیریت در کرمان معنا ندارد و خون کشته های امروز گردن مسئولین بی مسئولیت کرمان است. و اصلا شهید راضی به این اتفاق نخواهد بود. این خیابون که در نظر گرفتن برای تشییع جنازه اینقدر شلوغه و همیشه ترافیکه که یکطرفست. نمی دونم چطور فکر کردن که جواب این جمعیت میلیونی رو میده. باید از کمربندی تشییع می کردن! حتی یک نفر هم زخمی نمیشد. نمیدونم مسئولین جواب خدا و شهید رو با این بی تدبیری میدن؟؟؟؟؟؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
32
14
در چنین اوضاعی، از رفتار پیامبر عظیم الشأن اسلام و آیات قرآن الگو بگیریم بهتره
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
21
نیروی نظامی با نظم دادن نظامی است ......
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
9
43
من توکرمان زندگی کردم. اصلا بعضی ها .این ازبی کفایتی مسوولین برگزارکنندست.و..... سردارسلیمانی راضی نبودخون ازدماغ بیگناهی بیاد.
نازنین
|
Switzerland
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
5
36
خدا رحمتشون کنه،خیلی ناراحت شدم، چندروز گذشته هیچ مشکلی نبود ولی متاسفانه امروز این همه هم وطن جان باختند،بدون شک بی درایتی مسئولان کرمان نقش اصلی رو داشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
9
59
متاسفانه ما ایرانی‌ها احساساتی هستیم.همینه که همیشه گرفتار هستیم.و...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
خیلی ناراحت کنندست....دقیقا همین طوره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
درسته که احساساتی هستیم ولی این وظیفه ارگان های دولتیست که مراسم به این بزرگی رو مدیریت کنند.
ال طا ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
صدا وسیما مردم را برای اهداف جناحی احساساتی تربیت میکند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
94
24
ترامپ هرچه زودتر خبر مردنت رو بشنویم با این کارت همه رو داغون کردی حالا باعث شهید شدن چند نفر دیگه هم شدی تو یه دیوونه زنجیره ای هستی تو از نعمت داشتن عقل ساقطی و توی ..... و دیوانه خونه خودت امریکا قایم شدی و صدات در نمیاد منتظر باش چون قرار جوری ازت انتقام بگیریم که تو تاریخ ثبت بشه و تو اتیش جهنم این دنیا و اون دنیا بسوزی
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
13
17
خداوند رحمتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
2
13
یعنی اون مسئول نمی دونم ............................
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
29
2
دروغ است،
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
12
20
بسیار متاسف و متاثر شدم واقعا بغض دارم نمیدونم چی بگم.
Ssss
|
United States of America
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
13
5
بیچاره ها خدا بیامرزشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
2
28
حالا عکاس بدبخت را دستگیر می کنند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
0
46
خدا کنه روزی برسه که تو این مملکت کسی که کار بلد نیست مسئول جایی نشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
12
8
خیلی متاسف شدم خدا رحمتشون کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
10
من کرمان بودم کشیدن نرده و گذاشتن بلوک اشتباه بود اگر این موانع نبود جمعیت زیاد مردم رو پخش میکرد تو کوچه ها و لی موانع نذاشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
7
اصلا این داربست ها چه گناهی داره؟
حادثه چند کیلومتر قبل داربست ها بوده
ایشالا تا استعفا استاندار کوتاه نمیایم
بی لیاقتا
Dorsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
3
6
خیلی دردناک بود خیییییلیییییی
رایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
6
7
خدا رحمتشون کنه.روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
2
8
جهان سوم همینه در مراسم تشییع جنازه یه نفر 70 نفر میمیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
4
کلا عادت کردیم محدودیت ایجاد کنیم چه لزومی داره بیاید نرده بکشید مگر جمعیت در مشهد قم و تهران را ندیدند و تجربه نداشتند که در کرمان غوغا خواهد شد و تدبیر لازم را بکار ببرندکلا جان انسانها برای همه ما بی ارزش شده است
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
1
6
خدا رحمتشون کنه . مسئولین وقت داشتن ولی بی تدبیری و بی برنامگی و بی مدیریتی موج میزد . این خیابان اصلا مناسب تشیع نبو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
12
حالا اگر زاپنی بودیم تمام مسولین کرمان استعفاء میدادند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین