کد خبر: ۶۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

روایت وزیر بهداشت از حادثه تلخ کرمان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مصدومان حادثه کرمان را ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: آمار دقیق فوتی‌های این حادثه هنوز مشخص نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی روز سه شنبه حین بازدید از مصدومان حادثه کرمان در بیمارستان افزود: تا این لحظه تعداد مصدمان حادثه ای که در مراسم تشییع پیکر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد ۲۰۰ نفر است. البته حال تعدادی از مصدومان بد است و متاسفانه برخی مصدومان با شرایط بد حال به بیمارستان رسیدند.

وی گفت: البته بیمارستانهای کرمان از قبل در آماده باش بودند و تخت های آی سی یو خالی داشتیم به همین علت به سرعت رسیدگی به مصدومان انجام شد و تعدادی هم مرخص شدند.

روایت وزیر بهداشت از حادثه تلخ کرمان

وزیر بهداشت افزود: چون تعدادی از مصدومان در این حادثه روی هم ریخته شده بودند، وضعیت مناسبی نداشتند و این حادثه باعث خفگی تعدادی از افراد شد و برخی از مصدومان نیز در مراحل پیشرفته آسیب به بیمارستان رسیدند.

وی گفت: پرسنل بیمارستان های کرمان به صورت تمام وقت مشغول مداوای مصدومان هستند و امیدواریم این حادثه آمار فوتی زیادی نداشته باشد.

منابع خبری در استان کرمان ضمن تأیید خبر درگذشت شماری از هموطنان اعلام کردند که این افرادِ اغلب مسن، در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی روز سه شنبه با حضور پرشور مردم در شهر کرمان برگزار شد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین