کد خبر: ۶۳۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

ستاره پیشین پرسپولیس در راه ایران؛ ابراهیم توره سرخپوش می‌شود؟! + تصویر

ابراهیم توره با انتشار پستی با نماد تراکتور، به شایعات پیرامون حضورش در تبریز قوت بخشیده است.
ستاره پیشین پرسپولیس در راه ایران؛ ابراهیم توره سرخپوش می‌شود؟! + تصویر
آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور با تمام فراز و نشیب هایی که طی نیم فصل اول لیگ نوزدهم تجربه کرد، در نهایت با مربیگری ساکت الهامی توانست به چهار پیروزی پیاپی دست یابد، تا مطابق انتظارات فصل را در میان ۵ تیم برتر و با کسب ۳۰ امتیاز به عنوان تیم سوم خاتمه دهد.

پنجره زمستانی تاکنون برای تیم های مدعی و پرهوادار فوتبال ایران، به استثنای شهرخودرو که تاحدودی تقویت شده، خوب پیش نرفته و تنها سپاهان توانسته با جذب دو بازیکن، بخشی از نقاط ضعف خود را پوشش دهد؛ پس این انتظار وجود دارد که سایر تیم ها در فرصت باقی مانده که تا ساعت ۲۴ روز ۲۳ ام دی ماه خواهد بود، نسبت به تقویت تیم خود اقدام کنند.

تراکتور طی دو سه سال گذشته و با حضور محمدرضا زنوزی همواره یکی از تیم های پر سر و صدای فوتبال ایران به شمار می رود و توانسته با جذب بازیکنان سرشناس، اخبار رسانه ها را به خود معطوف کند ولی در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم هنوز شاهد فعل و انفعال خاصی در تراکتور نبوده ایم و سه بازیکن تیم یعنی فورچونه، سوگیتا و رزاق پور هم از تیم جدا شده اند.

در این میان ابراهیم توره، ستاره سابق لیگ برتر فوتبال ایران که نمایش های او با پیراهن دو تیم پرسپولیس و سپاهان از یاد هوادارانشان پاک شدنی نیست، شب گذشته پستی از خود با نماد تراکتور منتشر کرد تا به شایعات بازگشتش به فوتبال ایران که همواره از آن در صفحات مجازی خود یاد می کند، قوت بخشیده باشد.

فوری ؛ ستاره پیشین پرسپولیس در راه ایران ؛ ابراهیم توره سرخپوش می شود ؟! + تصویر

توره در اوج جوانی از فوتبال کامرون به پیکان آمد و سپس به ترتیب در دو تیم پرسپولیس و سپاهان درخشید، تا ابتدا به عجمان و بعد از آن به تیم مطرح موناکو در فرانسه برود؛ چیزی که زیاد شاهد رخ دادن آن نیستیم. او حالا ۳۴ ساله شده و ۱۱ سال از آخرین حضورش در ایران می گذرد، ولی آنقدر روزهای خوبی در تهران و اصفهان داشته که هنوز هم عکس های آنها را هر از گاهی در اینستاگرامش منتشر می کند و در صورت بازگشت به ایران به عنوان یکی از خریدهای تراکتور، می تواند مهم ترین و شاید یکی از مهم ترین خریدهای پنجره زمستانی باشد که در مجموع خبرهای خوبی از آن به گوش نمی رسد.

فوری ؛ ستاره پیشین پرسپولیس در راه ایران ؛ ابراهیم توره سرخپوش می شود ؟! + تصویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین