کد خبر: ۶۳۰۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

مصباحی‌مقدم: فاتحه دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ خوانده شد/ رژیم صهیونیستی هم اگر دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده ما روبرو خواهد شد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا با این ضربتی که دریافت کرد، دیگر به ترامپ و امثال ترامپ اعتماد نخواهد کرد، گفت: پاسخ سپاه قاطع، کوبنده و پایان دهنده و برای ملت ما امیدبخش بود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط سپاه پاسداران در پاسخ به ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: به عنوان سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی هوافضای سپاه بابت این اقدام قاطع آن تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: همانطور که فرمانده کل سپاه، سردار سلامی در کرمان وعده داده بودند، پاسخ سپاه قاطع، کوبنده و پایان دهنده و برای ملت ما امیدبخش بود. این حمله، حمله بسیار جانانه‌ای بود که این پایگاه بسیار بزرگ آمریکایی در منطقه را با خاک یکسان کرد و تعداد قابل توجهی از سربازان آمریکایی را از بین برد.

مصباحی‌مقدم: فاتحه دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ خوانده شد/ رژیم صهیونیستی هم اگر دست از پا خطا کند با پاسخ کوبنده ما روبرو خواهد شد

مصباحی مقدم تاکید کرد که حمله سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» پیام قاطعی به آمریکا و سایر قدرت‌های لجوج از جمله رژیم صهیونیستی بود که نباید نسبت به ایران دست از پا خطا کنند وگرنه با چنین پاسخ کوبنده‌ای روبرو خواهند شد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه این پاسخ سپاه، پیام روشنی به دولت‌های وابسته به سیاست‌های آمریکا در منطقه بود که ادامه همکاری با آمریکا و قرار گرفتن در خدمت سیاست‌های سلطه‌طلبانه آمریکا برای آن‌ها هزینه هنگفتی خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین پیام دلگرم کننده و خرسند کننده‌ای برای ملت بزرگوار ایران و ملت‌های مقاوم منطقه بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت بازدارنده‌ای است که در سر بزنگاه اقدام به برخورد قاطع با دشمنان ملت‌های منطقه و به ویژه ملت بزرگ ایران خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با این ضربتی که دریافت کرد، دیگر به ترامپ و امثال ترامپ اعتماد نخواهد کرد و فاتحه دوره دوم ریاست جمهوری ترامپ خوانده شد، گفت: سیاستمداران آمریکایی از جمله کنگره باید در سیاست‌های خودشان نسبت به جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کنند و صاحبان قدرت و کسانی که در صف رسیدن به قدرت هستند باید آینده سیاست خودشان را با توجه به وجود قدرت بی بدیل نظام جمهوری اسلامی که دیگر یک قدرت جهانی شده، تنظیم کنند و توجه داشته باشند که نظام سلطه جایگاه پیشین خود را ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین