کد خبر: ۶۳۱۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰

۳ فوتی و ۲۵ مصدوم در تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی و خراسان رضوی

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از دو فوتی و 17 مصدوم در تصادفات رانندگی استان خبر داد. جانشین رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز از 8 هشت مجروح و یک فوتی درپی وقوع پنج تصادف در جاده های استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

وحید شادی نیا اظهار داشت: روز جمعه، طی پنج فقره تصادف رانندگی در شهرستان های اهر، ورزقان، بستان آباد و جلفا 17 مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال و فوت دونفر در محل حادثه تایید شد.

وی تصریح کرد: برخورد پیکان تریلر در پنج کیلومتری قره چمن به میانه فوت دو نفر را منجر شد و وقتی نیروهای اورژانس در محل حادثه بودند در همان محل به دنبال برخورد روا و نیسان چهار نفر مصدوم و روانه بیمارستان هشترود شدند.

۳ فوتی و ۲۵ مصدوم در تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی و خراسان رضوی

شادی نیا از واژگونی پراید در محور ورزقان - خاروانا خبر داد و افزود: این حادثه سه مصدوم انتقالی به بیمارستان را منجر شد.

وی ادامه داد: در حادثه دیگری برخورد پراید با سمند در محور سیه رود- نوردوز هفت مصدوم برجای گذاشت که چهار مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان هادی شهر انتقال و سه مصدوم نیز سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری در محور اهر- ورگهان برخورد پیکان با پژو سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافتند.

8 مجروح و یک فوتی حاصل 5 تصادف امروز در جاده های استان

به گزارش سایت پلیس، محمدعلی احسانبخش ضمن اشاره به اینکه پنج تصادف در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد، بیان کرد: چهار فقره از این تصادفات جرحی بود که در پی وقوع آنها هشت نفر مجروح شدند.

جانشین رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین در جریان این تصادفات یک نفر جان خود را از دست داد.

وی ضمن تکذیب وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید شوشتری مشهد، تصریح کرد: امروز در این مسیر و در مقاطع متفاوت چند مورد برخورد خودرو به دلیل عدم رعایت فاصله طولی رخ داده که این حوادث خسارتی بوده و تصادف زنجیره‌ای رخ نداده‌ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین