کد خبر: ۶۳۱۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

انصاری‌فرد: کالدرون در یک برنامه تلویزیونی به مدیریت باشگاه حمله کرد

مدیرعالم باشگاه پرسپولیس می‌گوید بعد از اینکه قسط دوم کالدرون فعال شد، او به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در یک برنامه تلویزیونی به مدیریت باشگاه انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی گابریل کالدرون، سرمربی سابق این تیم اظهار کرد: ما همیشه دوست داریم با هواداران صادقانه برخورد کنیم و مسائل باشگاه را صادقانه عنوان کنیم. آقای کالدرون قبل از بازی با پارس جنوبی با وجود اینکه قسط دومش فعال نشده بود نهایت همکاری را با ما داشتند. با اینکه قسط اولش هم پرداخت نشده بود ما رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم اما بعد از بازی با پارس که قسط دومش فعال شد، ایشان در یک برنامه تلویزیونی مدیریت و باشگاه را شدیدا مورد حمله قرار دادند و حتی قبل و بعد از بازی با نساجی این حملاتش ادامه داشت و ما به خاطر حفظ آرامش پرسپولیس هیچ‌گونه جوابی ندادیم چون به مصلحت باشگاه نبود.

انصاری‌فرد: کالدرون در یک برنامه تلویزیونی به مدیریت باشگاه حمله کرد

او اضافه کرد: قبل از اینکه ایشان برود به همراه اعضای هیات مدیره به خاطر تبریک سال نوی میلادی به منزلش رفتیم. آن‌جا هم حملات تندی به مدیریت باشگاه کرد ولی باز ما به خاطر اینکه اولویتمان باشگاه پرسپولیس است، واکنشی نشان ندادیم. ایشان به کشورش رفت و بعد از چند روز که به خاطر برنامه‌ریزی اردوی قطر با هم در تماس بودیم، جوابی ندادند تا روز سه‌شنبه هفته قبل که گفتند خواسته‌هایی دارند. او درخواست کرد که قسط دوم قراردادش کامل پرداخت شود و بعضی از بازیکنان باید پول‌هایشان پرداخت شود. همچنین مترجم و راننده و از اینگونه حرف‌ها که ما همه این‌ها را پرداخت کردیم. در همین حین دستیارانش به ایران آمدند و وسایلشان را جمع کردند. خیلی‌ها به ما گفتند ندهید چون این‌ها برنمی‌گردند اما ما مخالفت کردیم و گفتیم اولویت ما این است که آقای کالدرون باید برگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین