کد خبر: ۶۳۱۷۲۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

اعزام به خدمت در کمین کسانی که سربازی را خریده‌اند

مشمولان خرید خدمتی تا پایان سال مهلت دارند نسبت به پرداخت و تسویه اقساط خود اقدام کنند، در غیر این صورت به خدمت وظیفه اعزام می‌شوند.
اعزام به خدمت در کمین کسانی که سربازی را خریده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

در سال‌های گذشته قانونی تصویب شد تا مشمولان خدمت وظیفه عمومی‌ای که علاقه‌ای به انجام دوره خدمت ضرورت نداشتند، تنها با ۸ سال غیبت و تحمل برخی مشکلات به خرید سربازی بپردازند.

البته این موضوع مشکلاتی را نیز برای برخی دستگاه‌های کشور از جمله نیرو‌های مسلح ایجاد کرده بود، چراکه با کمبود سرباز مواجه شده بودند، اما در سال گذشته با پافشاری نیرو‌های مسلح، قانونی مبنی بر عدم فروش سربازی تصویب شد تا مشمولان به فرار از خدمت نپردازند و در موعد مقرر به سربازی اعزام شوند، چراکه به گفته مسئولان مربوطه یک موضوع تبعیض آمیز میان جوانان بود.

همچنین مسئولان برای افرادی که ۸ سال غیبت داشتند نیز چاره‌ای اندیشیدند و تمهیداتی برای آن‌ها اتخاذ شد؛ به این دسته از مشمولان در سال گذشته اجازه داده شد تا بتوانند تا پایان سال ۹۷ خرید خدمت خود را به طور اقساطی انجام دهند.

این در حالی است که برخی از مشمولان وظیفه‌ای که خدمت خود را در سال گذشته به طور اقساطی کرده‌اند، هنوز نسبت به پرداخت آن اقدامی انجام نداده‌اند و در جریان مشکلات آن نیستند.

طبق این قانون مشمولان باید تا پایان امسال نسبت به تسویه اقساط اقدام کنند و در صورتی که تا پایان سال نسبت به تسویه و پرداخت آن اقدامی انجام ندهند، مشمول غایب شناخته خواهند شد.

همچنین بهتر است مشمولان در نظر داشته باشند که در صورت عدم پرداخت و تسویه، باید به خدمت وظیفه اعزام شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
10
4
اصلا همه رو باید ببرن خدمت تا تبعیض از بين بره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
4
2
چرا معافیتهای پزشکی را پولی نمی‌کنید تا ماهم بریم سرکار وزندگیمیون فقط اونایی که خریدند آدم هستند معافیت هارا برحسب مدرک تحصیلی ازشون پول بگیرید (وپایان خدمت بهشون بدید)حتی شده قسطی و خرج اونایی که رفتند بکنید تا مشکلات اینها هم حل بشه و بخشی از بودجه تامین بشه .
امیر حسام
|
Germany
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
2
3
بی خیال بابا....این همه سرباز غایب داریم و سرباز فراری..فقط الان دوربر مغازه ام ۱۰ یا۱۵ نفررو میشناسم یا نرفتن یا فراریه..ّّبغل دست مغازه ام یه خشکشویه..بنده خدا یه شاگرد داره نزدیک ۲۳ سالشه...بهش میگم نری سربازی بهت جواز نمیدن،میگه جواز رو یا به اسم مادرم یا برادرم میگیرم..خیلی جالب منو قانع کرد..
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
3
الان تمام سربازان تک فرزند هستند و تعداد مشمولین هم بسیار کم هست باید سربازی بومی سازی و در شرایط آسان تری انجام بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
بدبخت من که دوسال عمرم هدررفت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین