کد خبر: ۶۳۲۵۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۰

اعزام ۵۳۰ طلبه و روحانی به استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام ۵۳۰ طلبه و روحانی به نقاط مختلف استان بوشهر در ایام فاطمیه دوم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های دینی و انقلابی با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ۵۰۰ نفر مبلغ زن و مرد بومی و ۳۰ نفر اعزامی از خارج استان هستند که از طرف این اداره کل به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با اقتدار و تدبیری که داشت توانست منطقه را از حیث تروریست‌ها، گروه‌های تکفیری از جمله داعش را پاکسازی کند و به دست تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید.

اعزام ۵۳۰ طلبه و روحانی به استان بوشهر

مراسم عزاداری ایام فاطمیه با عظمت برگزار می‌شود در همین راستا و برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه (س) طلبه و روحانی در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: استقبال چند میلیونی از تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها در شهرهای مختلف ایران و عراق نشان از عظمت و اقتدار این فرمانده بزرگ بود.

سروستانی بیان کرد: سردار سلیمانی در دل همه مردم قرار دارد و حضور چند میلیونی در مراسم تشییع آن نشان از جایگاه این سردار در مقابله با تروریست‌ها است.

وی با تاکید بر توجه به شناخت جایگاه و سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه در نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان و تعامل به زبان امروزی در راستای تبیین معارف اسلامی و فاطمی از اولویت‌های تبلیغ مؤثر است.

سروستانی تببین روحیه ایثار، شجاعت، شهادت طلبی و جهاد را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایستادگی، استقامت و مقابله با استکبار در اولویت برنامه وعاظ قرار دارد و در ایام فاطمیه این مهم و معارف فاطمی و تبیین جایگاه سردار دل‌ها مورد توجه روحانیون قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ایام فاطمیه اول پشت سر گذاشته شد گفت: ایام فاطمیه دوم در پیش‌رو داریم که این ایام مقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام الله دهه فجر است.

سروستانی با تاکید بر تبیین ابعاد وجودی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) خاطر نشان کرد: در محافل و برنامه‌هایی که برای برگزاری ایام فاطمیه دوم تدارک دیده شده ابعاد سیره بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با فعالیت وعاظ از لحاظ شعاری و شعوری تبیین و ترویج می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اعزام طلاب و مبلغات به نقاط مختلف استان بوشهر در ایام فاطمیه خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تبیین شخصیت و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) ۵۳۰ طلبه و روحانی در ایام فاطمیه دوم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
صدیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
1
خدا رو شکر تمام مشکل ها حل شد . باید شادی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
با حقوق يا بي حقوق/؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
مثلا میخواهند چه کاری بکنند
فقط خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
شایسته است برای کم کردن فاصله و نزدیک تر کردن مردم و روحانیت، روحانیون از سراسر کشور به صورت داوطلبانه جهت کمک به مناطق سیل زده سیستان بروند.
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
اینان تمام مشکلات را حل می کنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین