کد خبر: ۶۳۲۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

فیلم تبلیغاتی بلومبرگ علیه ترامپ

یکی از نامزدهای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در تبلیغ تلویزیونی جدیدی که بر استیضاح متمرکز است، از سنا خواست تا رئیس جمهور کنونی آمریکا برکنار شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تبلیغ تلویزیونی در ۲۷ ایالت از جمله ایالت‌هایی که سناتورهای جمهوری‌خواه آسیب‌پذیر نماینده آنها هستند، پخش خواهد شد و تنها تبلیغ تلویزیونی مایک بلومبرگ، یکی از نامزدهای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در چند روز آتی خواهد بود.

این تبلیغ در زمانی مطرح شده که سنا محاکمه استیضاح علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را بر مبنای اتهامات سوءاستفاده از قدرت و مانع تراشی در فعالیت کنگره آغاز کرده است.

فیلم تبلیغاتی بلومبرگ علیه ترامپ

بلومبرگ در این تبلیغ می‌گوید: زمان آن رسیده که سنا وارد عمل شود و ترامپ را برکنار کند و اگر آنها کار خودشان را انجام ندهند، شما و من در ماه نوامبر این کار را انجام خواهیم داد.

بلومبرگ در مقایسه با دیگر رقبای دموکرات خود، کمپین انتخاباتی خود را بیشتر بر ترامپ متمرکز کرده است. این تاجر میلیاردر و شهردار سابق نیویورک متعهد شده حتی اگر در انتخابات مقدماتی میان نامزدهای دموکرات‌ها شکست بخورد، باز هم ثروت خود را برای شکست ترامپ هزینه کند.

مجله فوربز روز سه‌شنبه ثروت بلومبرگ را ۶۰ میلیارد دلار برآورد کرد و وی را هشتمین فرد ثروتمند آمریکا خواند. بلومبرگ تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از ثروتش را برای کمپین انتخاباتی‌اش هزینه کرده که شامل استخدام کارمندان و پخش تبلیغ‌های تلویزیونی در چندین ایالت می‌باشد.

تبلیغ جدید بلومبرگ که بر استیضاح متمرکز است در آلاباما، آریزونا، کلورادو، فلوریدا، مین، میشیگان، کارولینای شمالی، تگزاس و ۱۹ ایالت دیگر از جمله ایالت‌هایی که سناتورهای جمهوری‌خواهی در کنگره دارند که برای نخستین بار نمایندگی آن ایالت را برعهده دارند و ممکن است در انتخابات نوامبر به راحتی شکست بخورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین