کد خبر: ۶۳۳۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
یک مقام قضایی:

مصرف روانگردان‌ها موجب ارتکاب جرائم خشن همچون چاقوکشی و قتل می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اعلام کرد: مصرف روانگردان‌ها موجب ارتکاب جرائم خشن همچون چاقوکشی و قتل می‌شود.
مصرف روانگردان‌ها موجب ارتکاب جرائم خشن همچون چاقوکشی و قتل می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی الماسی ضمن اشاره به اجرای طرح ملاحظات امنیتی و انتظامی در جهت کاهش خشونت در جامعه توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در کاهش جرائم خشن با تمرکز بر قتل، نزاع فردی و جمعی استفاده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، وی به تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با موضوع کاهش جرائم خشن اشاره و بیان کرد: مصرف روانگردان‌ها توسط مجرمان حوزه خشونت موجبات بروز رفتارهای تهاجمی، پرخاشگری و خشونت می‌شود.

الماسی افزود: عدم توجه جوانان به تبعات و آثار سوءمصرف مواد روانگردان و گرایش آنها به این گونه مواد شیمیایی که اختلالات رفتاری را در فرد موجب می‌شود، ریسک ارتکاب و بروز خشونت در جامعه را افزایش داده و موجب بروز رفتارهای مجرمانه می‌شود بنابراین انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه اهمیت بالایی دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در پایان اظهارامیدواری کرد که با اجرای طرح مذکور از ارتکاب جرائم خشن پیشگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین