کد خبر: ۶۳۴۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

اذعان پنتاگون به "آسیب دیدگی" ۵۰ نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد

سه هفته پس از انتقام سخت ایران و حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، پنتاگون با صدور اصلاحیه‌ای آمار مجروحان این حمله را ۵۰ نفر عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از نیویورک تایمز، پنتاگون روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اذعان کرد که ۵۰ نظامی آمریکایی در حمله ماه گذشته ایران به پایگاه عین‌الاسد آسیب مغزی دیده‌اند که ۱۶ نفر بیشتر از آمارهای پیشین است.

پنتاگون که به مخفی کاری درباره آمار تلفات و خسارت‌های این حمله متهم است، اعلام کرد که آمار و ارقام اعلام شده قطعی نبوده و ممکن است دستخوش تغییر شوند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از حمله موشکی به عین الاسد با تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن انتقام سخت ایران مدعی شده بود که "برخی از سربازان آمریکایی تنها دچار سر درد شده‌اند" و هیچ‌یک از این سربازان دچار جراحت جدی در طول این حمله نشده‌اند.

اذعان پنتاگون به

چند روز پس از این سخنان ترامپ، آمریکایی‌ها اذعان کردند که ۱۱ نظامی آنها دچار موج گرفتگی و آسیب مغزی شده‌اند و برای مداوا به آلمان فرستاده شده‌اند البته با انتشار تدریجی اخبار مربوط به حمله، پنتاگون هر روز آسیب دیدگی شمار بیشتری از نظامیان را اعلام کرده اما تاکنون به کشته شدن هیچ نظامی اعتراف نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
0
0
پرونده سازی برای اینکه بابت هر کدامشان چند میلیون دلار از ایران بگیرند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین