کد خبر: ۶۳۴۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
ترکیب تغییر نمی‌کند؛

تاکتیک گل‌محمدی برای بردن/ توپ برای حریف، گل برای پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به حفظ ترکیب اصلی خود در بازی‌های پیش روی این تیم دارد.
تاکتیک گل‌محمدی برای بردن/ توپ برای حریف، گل برای پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی در نخستین حضور خود روی نیمکت پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تاکتیک این تیم را تغییر داد تا سرخپوشان پایتخت با انجام یک بازی درگیرانه و فیزیکی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل رقیب خود شوند.

پرسپولیس در حالی موفق به کسب پیروزی شد که برای اولین بار در طول فصل جاری، آمار مالکیت توپ کمتر از ۵۰ درصد را داشت اما توانست سه امتیاز را کسب کند.

آمار بازی پرسپولیس و تراکتور نشان می دهد کادر فنی جدید پرسپولیس بر خلاف گابریل کالدرون سرمربی پیشین این تیم دنبال ارئه فوتبال مالکانه نیست بلکه علاقمند به اجرای فوتبال هدفمند است تا سرخ ها بتوانند با کمترین میزان گردش توپ به گل برسند. تعداد پاس های سرخپوشان در دیدار مقابل تراکتور ۲۱۸ بود که تنها ۶۰ درصد از این توپ ها به مقصد رسید.

سرخپوشان در حالی چنین آماری را برای خود رقم زدند که بشار رسن و محسن ربیع خواه را در میانه میدان در اختیار نداشتند. ربیع خواه محروم بود و هافبک عراقی پرسپولیس نیز خیلی دیر به تمرینات پرسپولیس اضافه شد تا کادرفنی این تیم ترجیح به نیمکت نشینی او در بازی با تراکتور دهد.

بدون شک حضور این دو عنصر بازیگردان در میانه میدان می تواند شرایط را برای پرسپولیس بهتر کند. رسن در نیم فصل اول خیلی خوب می توانست وحید امیری و مهدی ترابی را راه بیندازد تا آنها مجبور به حضور در نیمه زمین خودی برای مالکیت توپ و پیشروی به سمت دروازه حریف نشوند.

کریستین اوساگونا مهاجم جدید پرسپولیس که آمار شوتزنی بدی در این دیدار داشت در پاس دادن هم کاملا بی‌دقت بود تا کمتر از سی درصد از پاس های کوتاه و بلند او به هم تیمی هایش برسد. با این حال اوساگونا دوندگی بسیار بالایی داشت تا گل محمدی ترجیح دهد او را در تمام طول مسابقه در زمین نگه دارد.

پرسپولیس در حالی به امتیاز ۳۷ رسید و صدر را از آن خود کرد که ضعیف ترین آمار را داشت تا گل محمدی را در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به عنوان مربی هدف‌دار در گرفتن نتیجه تیمش با کمترین برتری نسبت به حریف و گرفتن سه امتیاز معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین