کد خبر: ۶۳۴۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

بازی‌های روز نخست از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی سپاهان مقابل فولاد خوزستان به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

روز نخست از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه در شهرهای مختلف برگزار شد.

در یکی از این بازی‌ها، تیم فولاد خوزستان میهمان تیم سپاهان اصفهان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان پایان رسید.

نتایج هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

کی‌روش استنلی (دقیقه ۵) و محمد محبی (دقیقه ۶۴) برای تیم سپاهان و حسن بیت سعید (دقیقه ۸۰) برای فولاد در این مسابقه گلزنی کردند.

سپاهان با نتیجه بازی ۳۵ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

نتایج سایر مسابقات روز نخست از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

پارس جنوبی یک - گل گهر یک

در اولین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پارس جنوبی و گل گهر سیرجان در شهر جم به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. در این بازی که از ساعت ۱۴:۴۵ آغاز شد، محمد نوری (۳۵) برای پارس جنوبی و یونس شاکری (۵۴) برای گل گهر گلزنی کردند. به این ترتیب دو تیم امتیازات مسابقه را تقسیم کردند و مجید جلالی سرمربی گل گهر و هومن افاضلی سرمربی پارس از رسیدن به پیروزی بازماندند.

پیکان یک - شاهین بوشهر ۳

در دومین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال پیکان و شاهین شهرداری بوشهر امروز جمعه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شاهین با نتیجه ۳ بر یک پیروز این مسابقه شد. در این بازی که از ساعت ۱۵ در تهران آغاز شد، سجاد حیدری مقدم (۸)، سجاد مشکل پور (۲۷) و اسماعیل شریفات (۳۸) برای شاهین گلزنی کردند تا یازدهمین باخت پیکان در این فصل را رقم بزنند. حسین فرکی سرمربی پیکان در پایان این مسابقه از سمت خود استعفا کرد.

تراکتور ۲ - ذوب آهن یک

تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵:۱۵ امروز جمعه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر با هم دیدار کردند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور تمام شد. این بازی به میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد. عکاشه حمزاوی (۴۶) و ساسان انصاری (۶۳) برای تراکتور و هادی محمدی (۵۷) برای ذوب آهن در این مسابقه گلزنی کردند. حمزاوی در نقل و انتقالات زمستانی به تیم تراکتور اضافه شده است.

سایپا ۳ - نساجی یک

از ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه تیم‌های سایپا و نساجی مازندران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سایپا تمام شد. در این بازی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد، محمدرضا سلیمانی (۱۷ - پنالتی)، امیرحسین حسین زاده (۳۰) و آرمان رمضانی (۵۸) برای سایپا گلزنی کردند. مجتبی بیژن (۶۱) هم یکی از گل‌های نساجی را جبران کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین