پایگاه خبری آفتاب
۲۳ /خرداد /۱۴۰۵
Saturday 13 June 2026
کد خبر:۶۳۴۹۵۵
۱۳:۱۳
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

مضرات خوردن گوشت مرغ

مضرات خوردن گوشت مرغ
محققان از نورث وسترن و دانشگاه کورنل با تحلیل رژیم غذایی ۳۰ هزار فرد بالغ به این نتایج دست یافته‌اند و دریافتند که خوردن بیش از دوبار در هفته گوشت مرغ خطر ابتلا به عارضه قلبی را در افراد به میزان چهار درصد افزایش می‌دهد.
۱۳:۱۳
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
به گزارش آفتاب نیوز،

سرویس سلامت- نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که مصرف بیش از دو بار در هفته گوشت مرغ خطر مبتلا شدن به عارضه قلبی را در افراد افزایش می دهد‌.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از روزنامه "سان"، "بدتر از خوردن دوبار در هفته گوشت مرغ که برای قلب ضرر دارد خوردن تنها دو تکه گوشت فراوری شده در هفته از جمله بیکن، هات داگ و سالامی است که باعث می شود شما زودتر فوت کرده و در معرض ابتلا به بیماری سرطان و هم چنین سکته قلبی در دو دهه بعدی زندگی‌تان قرار گیرید.

مضرات خوردن گوشت مرغ

محققان از نورث وسترن و دانشگاه کورنل با تحلیل رژیم غذایی ۳۰ هزار فرد بالغ به این نتایج دست یافته‌اند و دریافتند که خوردن بیش از دوبار در هفته گوشت مرغ خطر ابتلا به عارضه قلبی را در افراد به میزان چهار درصد افزایش می‌دهد.

این روزنامه می‌افزاید: "همچنین، مصرف گوشت قرمز سه درصد احتمال مرگ زودرس را در فرد مصرف‌کننده افزایش می‌دهد‌. با این حال، چنین مخاطراتی در افرادی که گوشت ماهی مصرف کرده بودند مشاهده نشد‌. تحقیقات نشان دادند که مصرف ماهی‌هایی چون سالمون به محافظت از قلب کمک می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha