کد خبر: ۶۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

عضو حزب کارگزاران: اگر راهبرد اصلاح‌طلبان عدم ارائه لیست است، پس جلسه فوق‌العاده برای چیست؟

عضو ارشد حزب کارگزاران با رد اظهارات برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری مبنی بر قطعی بودن عدم ارائه لیست انتخاباتی از سوی این شورا گفت: اگر راهبرد شورای سیاست‌گذاری عدم ارائه لیست بود، دیگر ضرورتی به برگزاری جلسه فوق‌العاده نبود.
عضو حزب کارگزاران: اگر راهبرد اصلاح‌طلبان عدم ارائه لیست است، پس جلسه فوق‌العاده برای چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوالی درباره راهبرد انتخاباتی حزب کارگزاران در صورت عدم ارائه لیست از سوی شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان گفت: تصمیم شورای سیاست‌گذاری مبنی بر عدم ارائه لیست انتخاباتی در تهران که از سوی برخی اعضای این شورای بیان شده، نظرات شخصی است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه هنوز نظر رسمی شورای سیاست‌گذاری درباره کیفیت حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: از آنجا که مصوبه شورای مرکزی کارگزاران این بوده که در مسئله انتخابات در چارچوب راهبرد شورای سیاست‌گذاری عمل کنیم و این مصوبه همچنان معتبر است، ما همچنان منتظر نتیجه جلسه فوق‌العاده شورای سیاست‌گذاری هستیم که قرار است روز آینده برگزار شود.

طاهرنژاد درباره نظر برخی اعضای شورای سیاست‌گذاری از جمله محمود صادقی و آذر منصوری که در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده‌اند که راهبرد نهایی شورای سیاست‌گذاری با توجه به شرایط کنونی عدم ارائه لیست از سوی اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: این اظهارات، نظرات شخصی افراد است و اگر قرار بود راهبرد نهایی شورا عدم ارائه لیست انتخاباتی باشد، در همان جلسه روز یکشنبه با انجام رای‌گیری،‌ این تصمیم را رسماً اعلام می‌کردند و دیگر ضرورتی به برگزاری جلسه فردا نبود. بنابراین به تعویق انداختن اعلام راهبرد نهایی شورای سیاست‌گذاری از این بابت بوده که اعضای شورا اجماع و بازنگری در نظر خود داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: در جلسه فردا همچنین درباره چگونگی حضور احزاب در انتخابات در صورت عدم ارائه لیست از سوی شورای سیاست‌گذاری بحث و تبادل نظر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین