کد خبر: ۶۳۵۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵

تارتار: در عمر مربیگری‌ام داوری به این خوبی نداده بودم/ ممنونم که هواداران‌مان دربی را ندیدند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از قضاوت داور دیدار تیمش مقابل سپاهان تشکر کرد و قضاوت او را بی‌نقص دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار داشت: پیش از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید از هوادارانی که امروز بازی مهم دربی را تماشا نکردند و به ورزشگاه آمدند تا از تیم ما کمک کنند، تشکر کنم. به کمک تیم شهر خودشان آمدند و برای ما سنگ تمام گذاشتند که دست آنها را می‌بوسم.

وی افزود: باید از داوری خوب آقای ترابیان تشکر کنم. در عمر مربیگری‌ام داوری به این شکل و به این خوبی ندیده بودم. نه کاری به تیم بزرگ سپاهان داشت و نه تحت تأثیر جو بود. خیلی خوب و بی نقص‌ داوری کرد و با این شرایط روزهای خوبی پیش‌رو دارد. تیم داوری خیلی خوب بود و بی‌نقص قضاوت کردند.

تارتار: در عمر مربیگری‌ام داوری به این خوبی نداده بودم/ ممنونم که هواداران‌مان دربی را ندیدند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در نیمه اول پایاپای با تیم سپاهان بودیم. در نیمه دوم اساس کار ما بر مبنای ضد حملات بود که بچه‌های ما روی ضد حملات اصلاً خوب کار نکردند و توپ‌ها را از دست دادند. هیچ تیمی به اندازه سپاهان در شهر خودمان به ما فشار نیاورده بود. تیم بسیار خوب و گردن کلفتی هستند و امیدوارم در ادامه راه‌شان موفق شوند. امتیازها تقسیم شد و با توجه به شرایط ما در جدول، نتیجه بدی نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین