کد خبر: ۶۳۶۰۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ از لگدکوب کردن پرچم آمریکا و اسرائیل تا پخش پوستر علیه انتخابات و دولت+عکس

مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح در تهران و بیش از ۵۲۰۰ نقطه در کشور برگزار شد. این مراسم با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی راهپیمایان آغاز شده بود.
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مصادف شده، با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت، با حضور مردم در تهران از ساعت ۹ صبح امروز همزمان با ۵۲۰۰ نقطه دیگر در کشور برگزار شد و با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور پایان یافت.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام به چهل و یک سالگی بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. همچنین مردم با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" راهپیمایی کردند.

آغاز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ لگدکوب کردن پرچم آمریکا و اسرائیل و برگزاری نمادین دادگاه جنایتکاران جنگی

نصب پیکسل‌های سردار سلیمانی توسط راهپیمایان، حمل نمادین تابوت سربازان آمریکا و رژیم صهیونیستی، لگدکوب کردن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی، برگزاری نمادین دادگاه جنایتکاران جنگی محور عبری-عربی-غربی و گرامیداشت شهدای هسته‌ای از حاشیه‌های برگزاری این مراسم بود.

مردم با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش"، "حیدر حیدر"، "علی ولی‌الله حیدر" و ... راهپیمایی خود را ادامه دادند.

همچنین پلاکاردهایی در حمایت از سردار سلیمانی در دستان مردم بود. برخی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان "در بهار آزادی جای سلیمانی خالی" یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند. مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران پرچمِ متحد کشورهای جبهه مقاومت را در دستان خود حمل می‌کردند.

همچنین ماکت موشک‌های ایرانی مزین به نام شهدای هسته‌ای و مقاومت در حاشیه این مراسم به نمایش در آمد. در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی، بخشی از دستاوردها و تسلیحات صنعت دفاعی کشور را به نمایش گذاشت. از جمله تجهیزات به نمایش درآمده در این غرفه بمب‌های هوشمند و هدایت دقیق قائم، بمب‌های هدایت‌شونده یاسین و بالابان و راکت‌های فجر-۵ بود.

پلاکاردهایی با عنوان "ما همه قاسم سلیمانی هستیم"، مقاومت قرن بزرگ‌تر از معامله قرن"، مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... در دستان مردم دیده شد.

در این مراسم تعدادی از جوانان با در دست داشتن عکس‌هایی از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران، همبستگی خود را با این نیرو و فرمانده آن اعلام کردند.

بیش از ۱۵۰۰ غرفه و چندین کیلومتر امکانات صوتی در مسیر راهپیمایی امسال فعال بود و هزاران دانش‌آموز در غرفه‌ها و مسیر راهپیمایی‌کنندگان سرود اجرا کردند. همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم توسط بالگرد گلباران شدند.

مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران پرچمِ متحد کشورهای جبهه مقاومت را در دستان خود حمل کردند.

مسئولان و مقامات کشوری و لشگری هم همراه مردم در راهپیمایی گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده‌اند. حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، قاضی مسعودی و ... از جمله مقامات حاضر در این مراسم بودند.

سخنرانان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران حسن روحانی رئیس‌جمهور و زینب سلیمانی فرزند سردار شهید سلیمانی بودند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، قاضی مسعودی، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و ... از جمله مقامات حاضر در این مراسم بودند.

در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ از سوی سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در شش بند قرائت شد.

انجام تبلیغات انتخاباتی از سوی برخی کاندیداها و جناح‌های سیاسی پیش از آغاز فرصت تبلیغات انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی از نکات حاشیه‌ای این مراسم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
101
47
اِن شاءالله با ظهور منجی دو عالم، مستکبران و ظالمین جهان نابود؛ و همه مستضعفین دنیا نجات پیدا کنند. آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
همیشه امیدواریم مشکلاتمون رو دیگران حل کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین