کد خبر: ۶۳۶۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

لغو محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی تا ساعتی دیگر/برگزاری راهپیمایی بدون مشکل ترافیکی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که راهپیمایی 22 بهمن ماه بدون مشکل و گره ترافیکی خاصی در سراسر کشور برگزار شد و به زودی محدودیت ترافیکی لغو خواهد شد.
لغو محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی تا ساعتی دیگر/برگزاری راهپیمایی بدون مشکل ترافیکی
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدکمال هادیان فر در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور مردم در راهپیمایی اظهار کرد: مردم حضور چشمگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشتند و بار دیگر نشان دادند که تهدیدات و اقدامات دشمنان در اراده و تصمیمات‌شان اثری ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اعمال یکسری محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی در سراسر کشور گفت: این محدودیت‌ها طی یکی، دو ساعت آینده به صورت کامل مرتفع خواهد شد و در برخی شهرها از جمله تهران محدودیت ترافیکی وجود دارد؛ اما خوشبختانه راهپیمایی بدون هیچ مشکل و گره ترافیکی برگزار شده و در حال حاضر نیز جمعیت راهپیمایان در حال عبور از معابر هستند.

هادیان فر با اشاره به آماده باش مأموران راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور افزود: ممکن است بعد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همچنان در برخی شهرهای شلوغ و پرجمعیت شماری از مردم در مسیر راهپیمایی حضور داشته باشند از این رو توصیه ما به رانندگان این است که حتما مراقب عابران پیاده و تردد آنان باشند.

وی همچنین با اشاره به بارش‌های اخیر در برخی جاده‌های کشور نیز گفت: از رانندگان و مسافران نیز درخواست می‌کنیم که حتما توجه کافی به وضعیت جاده‌ها داشته باشند و برای سفرهای بین شهری زنجیر چرخ همراهشان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین