کد خبر: ۶۳۶۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
حواشی جشنواره فیلم فجر

نقره داغ های جشنواره فیلم فجر/ کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، بازیگری جواد عزتی، طنازی سعید پورصمیمی و خروج زنانه پانته آ پناهی ها!

اینکه ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم «خروج» اصلا مورد توجه داوران قرار نگرفت و به نظر این تیم داوری فیلم او نه از بُعد کارگردانی و نه از بُعد فیلمنامه حتی در مقام نامزد هم نامزد هم پذیرفته نشد.
نقره داغ های جشنواره فیلم فجر/ کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، بازیگری جواد عزتی، طنازی سعید پورصمیمی و خروج زنانه پانته آ پناهی ها!
آفتاب‌‌نیوز :

قطعا بخش اعظمی از داوری در هر جشنواره ای به سلیقه و نوع نگاه هیات قضاوت برمی گردد و نمی توان براساس قواعدی مطلق نگاه داوران را در انتخاب بهترین ها و نامزدها بررسی کرد، چراکه قطعا تفاوت دیدگاه به خصوص در آثار هنری، نتیجه زوایایی است که هرکس به خصوص کارشناسانی که از آنها به عنوان داور یاد می کنیم، در انتخاب بهترین ها دارد.

جشنواره فیلم فجر امسال هم چند سورپرایز ویژه داشت.

1) اینکه ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم «خروج» اصلا مورد توجه داوران قرار نگرفت و به نظر این تیم داوری فیلم او نه از بُعد کارگردانی و نه از بُعد فیلمنامه حتی در مقام نامزد هم نامزد هم پذیرفته نشد.

2)جواد عزتی مرد هزارچهره جشنواره امسال بود و با ایفای چند نقش خاص و متفاوت می توانست رکوردی عجیب و غریب در عرصه بازیگری به جا بگذارد و به اعتقاد برخی کارشناسان حتی می توانست برای دو فیلم نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر باشد. درحالی که تنها برای بازی در «آتابای» و در برای سیمرغ مکمل تنها کاندید شد.

3) یکی از چهره های پر سر و صدای جشنواره فیلم فجر امسال می توانست سعید پورصمیمی و بازی متفاوتش در فیلم «دوزیست» باشد. او در فیلم برزو نیک نژاد کاراکتری شیرین و پرانرژی را در کنار چند بازیگر جوان جلوی دوربین برد اما داوران او را ندیدند.

4) حتما وقتی که کار حاتمی کیا در فیلم «خروج» مورد توجه داوران نبوده است، بدیهی است که بازی ویژه پانته آ پناهی ها نیز در این فیلم دیده نشود.

5) به نظر شما فاطمه معتمدآریا برای نقشی که در فیلم «عامه پسند» بازی کرد مستحق نامزد شدن هم نبود؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین