کد خبر: ۶۳۶۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

ابتکار:‌ در برخی حوزه‌ها کاندیدایی برای اصلاح‌طلبان باقی نمانده/ پیام ما حضور همدلانه است

معاون روحانی می‌گوید انتخابات را تحریم نمی‌کنیم و در صحنه انتخابات حضور خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و از چهره‌های اصلاح‌طلب دولت دوازدهم در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات دوم اسفند چه خواهد بود، چون برخی از چهره‌های این جریان سیاسی معتقد هستند که باید انتخابات را تحریم کرد، اظهار داشت: در برخی حوزه‌ها کم و بیش کاندیدایی برای ما باقی نمانده و با کمبود چهره مواجه هستیم اما این اتفاق به معنای تحریم انتخابات نیست.

ابتکار با بیان اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان لیستی را ارائه نخواهد کرد، گفت:‌ با این حال ما راهی جز انتخابات نداریم. مسیری جز حضور و مشارکت در انتخابات نداریم. پیام ما حضور همدلانه است. هرچند از عدم حضور بسیاری از دوستانمان و سیاسی شدن فرآیند ابراز تاسف می‌کنیم اما در عین حال مشارکت مردم و حضور در پای صندوق‌های رای و دخالت در تعیین سرنوشت را کاملا تایید می‌کنیم و دعوت می‌کنیم مردم در انتخابات شرکت کنند و هیچ راه دیگری نداریم.

ابتکار:‌ در برخی حوزه‌ها کاندیدایی برای اصلاح‌طلبان باقی نمانده/ پیام ما حضور همدلانه است

مقیمی: حوزه انتخابیه‌ام را تغییر ندادم/ با اصلاح‌طلبان درباره حضور در لیست صحبت داشتم

هم‌چنین محمدحسین مقیمی استاندار سابق تهران و از کاندیداهای اصلاح‌طلب مجلس یازدهم در واکنش به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر حوزه انتخابیه‌اش از تهران به خمین گفت: بالاخره مردم خمین دوست داشتند که بنده از آن حوزه انتخابیه در انتخابات شرکت کنم. شنیدم که شایعه شده بود که بنده از خوزستان کاندیدا می‌شوم که متوجه نشدم چرا چنین شایعه‌ای در رسانه‌ها مطرح شد. البته گمان می‌کنم علت مطرح شدن این شایعه، سابقه استانداری بنده در خوزستان بوده باشد.

به نوشته تسنیم، وی در پاسخ به این سوال که آیا نام او در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان قرار دارد یا خیر؟‌ تصریح کرد: صحبت‌هایی در این رابطه با بنده صورت گرفته ولی با توجه به این که بنده چهره‌ حزبی نیستم طبعاً‌ از جزئیات جلسات انتخاباتی اصلاح‌طلبان نیز اطلاع دقیقی ندارم.

به گزارش تسنیم، پس از آنکه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در جلسه فوق‌العاده هفته گذشته خود رسما اعلام کرد که این شورا لیستی در تهران ارائه نمی‌کند، برخی احزاب اصلاح‌طلب با محوریت حزب مردم‌سالاری که دبیرکلی آن را مصطفی کواکبیان بر عهده دارد، در تلاش‌اند تا لیستی مشترک برای تهران ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین