کد خبر: ۶۳۶۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

دانشجویان نمونه سال ۹۸ دانشگاه علمی‌کاربردی معرفی شدند

مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با حضور دکتر محمد حسین امید؛ رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در شیراز برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و شایسته تقدیر دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با حضور رئیس این دانشگاه، مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس موسسه آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی و برخی روسای مراکز علمی‌کاربردی استان‌ها، بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار شد.

 در این مراسم از ۳۵ دانشجوی دختر و پسر نمونه و شایسته تقدیر مراکز آموزش علمی‌کاربردی استان های مختلف کشور تجلیل به عمل آمد که بر این اساس، ارغوان فردوسی از مشهد، ناصر ایمانی از زنجان، علی میرزائی آقا گنبد از ارومیه، سالار چرمی از کرج و کیانوش جهانی از تهران به عنوان دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی معرفی شدند.

دانشجویان نمونه سال ۹۸ دانشگاه علمی کاربردی معرفی شدند

کیانوش جهانی یکی از دانشجویان برگزیده کشوری از مرکز علمی‌کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی استان تهران غرب در گفت‌وگوی کوتاه با آفتاب‌نیوز گفت: فراهم کردن انگیزه‌های رقابتی تحصیل همراه با مهارت‌آموزی می‌تواند زمینه‌های بالقوه کردن توانایی افرادی باشد که در کنار شغل خود، به تحصیل پرداخته‌اند. خدا را شاکرم که به من توفیق داد تا بتوانم با سعی و کوشش بسیار به این مرحله قدم بگذارم.   

دانشجویان نمونه سال ۹۸ دانشگاه علمی کاربردی معرفی شدند

گفتنی است، داشتن معدل کل برتر و کسب امتیاز در بخش های علمی، فرهنگی، اجتماعی و شئون دانشجویی و ... از جمله شرایط شرکت‌کنندگان در انتخاب دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۳۹۸ بوده است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هرمزگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
0
0
براساس سوابق موجود در کارنامه علمی و کارنامه فرهنگی ,
ایا بستن مراکز با نام "علمی فرهنگی " های قارج گونه در سراسر کشور یک مبارزه برای افزایش اعتبار جامعه دانشگاهی ایران است ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین