کد خبر: ۶۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

توضیحات پلیس هرمزگان به انتشار کلیپ برخورد مأمور انتظامی با شهروند بندرعباسی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خصوص انتشار کلیپ برخورد مأمور انتظامی با یکی از شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید شفیعی صبح امروز(۲۴ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران در واکنش به کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر برخورد یکی از ماموران پلیس با شهروندان، اظهار کرد: در ساعت ۱۹:۴۵ مورخه ۲۲بهمن ماه حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد مزاحمت در پارک غدیر، بلافاصله گشت کلانتری ۱۱ به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی جوان که در حالت طبیعی نبوده و به دلیل شرب خمر تعادل روانی نداشتند با رقص و پایکوبی اقدام به راه بندان و اخلال در نظم عمومی کرده اند که مأموران به آنها تذکر داده اما افراد مذکور ضمن تمرد و مقاومت، با سنگ و چوب به شدت با مأموران درگیر و اقدام به تخریب خودرو سازمانی کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با تلاش مأموران مسبب اصلی دستگیر و مابقی اخلالگران که توسط پلیس شناسایی شده اند نیز متواری شدند که در این رابطه پرونده اولیه تشکیل و در مراجع قضائی در حال رسیدگی است.

وی با تأکید بر اینکه هرکس در مجموعه ناجا در هر مقام و درجه باشد اگر رفتارش مناسب نباشد، به طور حتم توسط مجموعه های نظارتی با وی برخورد می شود، بیان کرد: اقدام به تصویربرداری و انتشار فیلم چنین صحنه هایی به منظور تخریب اقتدار و چهره اجتماعی پلیس مذبوحانه و غیر قانونی است و در کلیپ مذکور نیز تنها برخورد مأمور به نمایش کشیده شده و این در حالی است که قبل از این صحنه افراد مذکور با حالت مستی ضمن توهین و فحاشی آشکار به مقامات نظام نسبت به مأموران و خودرو سازمانی تعرض کرده بودند.

سرهنگ شفیعی یاد آور شد: درگیری با مأموران انتظامی از جرائم عمومی محسوب می شود و قانون برای فردی که به مامور پلیس حین انجام وظیفه و ماموریت توهین کند، مجازات حبس در نظر گرفته است و قطعا پیگیری این موضوع با جدیت توسط نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین