کد خبر: ۶۳۶۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

پیروزی گل‌گهر مقابل صعنت نفت در وقت‌های اضافه

تیم گل‌گهر سیرجان با گل‌زنی در وقت‌های اضافه، صنعت نفت آبادان را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (جمعه) هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد و در یکی از مسابقات، صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان گل‌گهر سیرجان بود. این بازی با برتری ۲ بر یک گل‌گهر به پایان رسید.

احمدرضا زنده‌روح در دقیقه ۲۷ گل‌گهر را پیش انداخت اما عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۸ و از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند. در حالی که به نظر می‌رسید صنعت نفت از شکست خانگی فرار کرده است، یونس شاکری در دقیقه ۱+۹۰ برای دومین بار گل‌گهر را پیش انداخت تا این تیم قعرنشین به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

پیروزی گل‌گهر مقابل صعنت نفت در وقت‌های اضافه

آل کثیر که پیش از این هم در رده نخست بهترین گلزنان لیگ برتر قرار داشت، با گلی که امروز به ثمر رساند، نخستین بازیکنی شد که در این فصل تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۰ می‌رساند.

صنعت نفت که پس از جدایی دراگان اسکوچیچ روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، با این نتیجه ۳۰ امتیازی باقی ماند و با توجه به پیروزی فولاد، یک پله در جدول سقوط کرد تا به رتبه هفتم برسد. در مقابل گل‌گهر با این برد ۱۶ امتیازی شد و یک پله صعود کرد تا در رده چهاردهم قرار بگیرد.

ترکیب صنعت نفت آبادان

نفت آبادان: ناصر سالاری، محمد اهل شاخه،‌ سید محمد قریشی، مهدی حنفی،‌ عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده (از دقیقه ۵۴ بختیار رحمانی)، جعفر سلمانی، مسلم مجدمی (از دقیقه ۷۴ سید فاخر تهامی)، امین پورعلی، میلاد جهانی و عیسی آل‌کثیر. سرمربی: بهنام سراج.

ترکیب گل‌گهر سیرجان

میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، سید احمد موسوی (از دقیقه ۷۶ رضا علیاری)، یوسف وکیا، احمدرضا زنده‌روح، مهرداد عبدی (از دقیقه ۶۷ مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، میلاد کمندانی، گادوین منشا و یونس شاکری. سرمربی: مجید جلالی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین