کد خبر: ۶۳۶۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

دستگیری مرد ساوجی که در مرخصی از زندان همسرش را به قتل رسانده بود

فرمانده انتظامی ساوه گفت: یک زندانی که در هنگام مرخصی به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری مرد ساوجی که در مرخصی از زندان همسرش را به قتل رسانده بود
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی روز شنبه در مورد جزئیات این خبر، افزود: در روزهای پایانی آذر امسال گزارشی از خودکشی خانمی در منزل مسکونی اش که در یکی از محله های شهر قرار داشت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: بررسی های مقدماتی صحنه، نشان از خودکشی خانمی ۲۹ ساله داشت که با توجه به شک کارآگاهان پلیس، تحقیقاتی تخصصی برای بررسی موضوع آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در فرایند اقدامات کارشناسی پلیس، مشخص شد که این فرد به قتل رسیده است و کارآگاهان در بازجویی از بستگان مقتول به همسر او که در زندان به سر می برد، مشکوک شدند.

سرهنگ عیسی آبادی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، اسناد و مدارک لازم از ارتکاب قتل توسط همسر مقتول به دست آمد و با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر شد.
وی اظهار کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب قتل همسرش در دوران مرخصی از زندان اعتراف و دلیل این اقدام را برخی اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

شهر ساوه با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲ منطقه حاشیه ای است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین