کد خبر: ۶۳۶۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰

واکنش چهره نزدیک به احمدی‌نژاد به انتشار لیست انتخاباتی مدیران دولت‌های نهم و دهم

مرتضی تمدن گفت: مجموعه‌ای از آقایان وزرا و فعالان در دولت های نهم و دهم ارتباط دوستانه با آقای احمدی‌نژاد را حفظ کردند و برخی هم با مصاحبه و صحبت از مجموعه دولت آقای احمدی‌نژاد فاصله گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی تمدن، چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، در واکنش به این پرسش که وزرای دولت های نهم و دهم حق ارائه لیست با این عنوان را دارند یا خیر، گفت: به عنوان یک لیست مستقل و مرتبط با خودشان منعی ندارد، اما اینکه لیست را به آقای احمدی نژاد منتسب کنند و بگویند مورد حمایت و نظر ایشان است، ما آن را تکذیب می کنیم و واقعیت ندارد. هرچند که وزرای دولت های نهم و دهم ممکن است تحت یک لیست به صحنه رقابت ورود پیدا کنند و حق طبیعی آنها است اما انتساب آن به احمدی نژاد فاقد اعتبار است و از سوی مجموعه آقای احمدی نژاد تکذیب می شود.

واکنش چهره نزدیک به احمدی‌نژاد به انتشار لیست انتخاباتی مدیران دولت‌های نهم و دهم

تمدن در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر بین کاندیداهای حاضر در انتخابات ارتباطی با محمود احمدی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: مجموعه‌ای از آقایان وزرا و فعالان در دولت های نهم و دهم ارتباط دوستانه با آقای احمدی نژاد را حفظ کردند و برخی هم با مصاحبه و صحبت از مجموعه دولت آقای احمدی نژاد فاصله گرفتند. بودن این افراد در دولت آقای احمدی نژاد به معنای این نیست که مواضع سیاسی و افکار و عقاید آنها با آقای احمدی نژاد منطبق است.

وی خاطر نشان کرد: این ظرفیت آقای احمدی نژاد بود که از همه نظرات در کابینه خود استفاده کردند، اما اینکه این افراد، چه آنها که فاصله گرفتند و چه آنها که رابطه دوستانه ای دارند بخواهند در فضای انتخابات و در بحث لیست ها با نام آقای احمدی نژاد ورود پیدا کنند از سوی ما مورد تایید نیست. کسی نمی تواند و نباید از نام ایشان در رقابت های انتخاباتی استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
1
شماها که 800میلیاردرا نابود کردید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین