کد خبر: ۶۳۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

انسداد ۳۰ دقیقه‌ای جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن‌/روز انتخابات محدودیت ترافیکی نداریم

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه پیش از ظهر امروز به دلیل ریزش بهمن در محور کندوان نزدیک پیچ آینه در حوزه استان البرز، این جاده مسدود شد، گفت: راهداران به سرعت و در مدت زمان 30دقیقه مسیر را باز کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

حیدر مطاعی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و همچنین ریزش بهمن در محور کندوان اظهار داشت: پیش از ظهر امروز به دلیل ریزش بهمن در محور کندوان نزدیک پیچ آینه در حوزه استان البرز برای حدود 30 دقیقه این محور مسدود شد.

وی ادامه داد: بلافاصله راهداران به همراه تجهیزات راهداری در منطقه نسبت به پاکسازی محور و برف‌روبی اقدام کردند و محور کندوان بازگشایی شد.

انسداد ۳۰ دقیقه‌ای جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن‌/روز انتخابات محدودیت ترافیکی نداریم

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: در حال حاضر کل نیمه غربی کشور تا خرم‌آباد و برخی نقاط کشور درگیر بارش برف و باران هستند و در برخی استان‌ها بارش برف شدید داریم اما هیچ راه اصلی و فرعی مسدود نیست.

مطاعی افزود: در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی تعدادی راه روستایی مسدود به علت بارش برف داریم که تلاش می‌کنیم به سرعت امروز بازگشایی شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه روز دوم اسفند که روز انتخابات است محدودیت ترافیکی در جاده‌ها نداریم، گفت: سامانه بارشی به تدریج به سمت استان‌های گلستان و خراسان شمالی کشیده می شود.

وی تأکید کرد: راهداران در استان‌های برف‌گیر و دیگر استان‌ها در آماده‌باش کامل هستند و اجازه نمی‌دهند راه‌های اصلی و فرعی مسدود شود و همچنین اگر راه روستایی هم مسدود شده باشد، تلاش می‌کنیم تا پایان وقت امروز بازگشایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین