پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۶۳۷۶۹۱
۱۴:۰۹
۱۳۹۸/۱۲/۰۲

کرونا به «تهران» و «گیلان» رسید

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ابتلای ۱۳ نفر دیگر به کرونا در سه استان کشور از جمله تهران خبر داد.
۱۴:۰۹
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،

کیانوش جهانپور در صفحه توئیتر خود نوشت:‌ «براساس آخرین گزارش‌های آزمایشگاهی، ابتلای ۱۳ نفر دیگر از جمله هفت نفر در قم، چهارنفر در تهران و دو نفر در گیلان تایید شده است. متاسفانه از این جمع دو نفر جان خود را از دست داده‌اند. اغلب موارد کماکان از ساکنان قم بوده‌ یا سابقه مراجعت از قم در روزها و هفته‌های اخیر را داشته‌اند».

جهانپور همچنین در خبری که وبدا منتشر کرده است، گفت: در روزهای گذشته ۷۳۵ بیمار با علائم شبه آنفلوآنزا در کشور بستری شدند. حال عمومی فرد مبتلا شده به کووید۱۹ در اراک نسبت به روزهای گذشته بهتر است و موارد شدید و منجر به فوت در کووید۱۹ نیز بیشتر و در گروه‌های مسن و یا دارای بیماری‌های زمینه‌ای و یا نقص سیستم ایمنی بدن مشاهده می‌شود.

کرونا به «تهران» و «گیلان» رسید

Error Report
برچسب‌ها:
کرونا گیلان تهران
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
چرا قم قرنطینه نمیشود ؟
Answer