کد خبر: ۶۳۷۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
معاون وزیر راه و شهرسازی:

نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران-شمال به زیر ۴۰ هزار تومان رسید

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: نرخ عوارضی آزادراه تهران-شمال ۴۰ هزار تومان بود که وزارت راه و شهرسازی در حال تعدیل این رقم است.
آفتاب‌‌نیوز :

خیرالله خادمی در خصوص زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته و اعلام دفتر رئیس جمهوری تا این لحظه روز ششم اسفندماه برای افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مشخص شده است و در صورت تغییر زمان افتتاح از دفتر رئیس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به فرایند تعیین نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال نیز گفت: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل) با بنیاد مستضعفان وجود دارد، ۶۰ درصد مبلغ سرمایه گذاری بابت عوارضی از سوی دولت پذیرفته شده است که در غیر این صورت مبلغ عوارضی به حدود ۱۰۰ هزار تومان می‌رسید.

نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران-شمال به زیر ۴۰ هزار تومان رسید

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه قرار بود ۴۰ درصد هزینه‌های آزادراه از محل اخذ عوارضی تأمین شود، گفت: مبلغ عوارضی برای منطقه یک حدود ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شد، اما وزارت راه و شهرسازی در راستای تسهیل شرایط تردد از این آزادراه روش‌های مختلف برای کاهش هزینه عوارضی را به کار گرفته است و پس از دستیابی به نتایج مورد نظر رقم نهایی از سوی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌شود.

گفتنی است، این منطقه از آزادراه، از تقاطع بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید همت شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امام زاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه راهی شهرستانک می‌رسد. ساخت منطقه یک آزادراه تهران-شمال باعث می‌شود قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج می‌گذرد حذف شده و مسیر فعلی حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
دولت روحانی چه کرده.تونل و جاده تو کشور خودش میزنه.بعد پولش از طریق عوارضی میگیره.جالبه مگه نه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین