کد خبر: ۶۳۷۷۱۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
معاون دانشجویی دانشگاه تهران:

هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است/مذاکره وزارت علوم و وزارت بهداشت درباره تعطیلی دانشگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

«سعید حبیبا» معاون دانشجویی دانشگاه تهران، درباره اقدامات انجام شده برای خوابگاه‌های دانشجویی جهت پیشگیری از کرونا ویروس گفت: در حال حاضر مرکز بهداشت دانشگاه تهران در حال تهیه یک دستورالعمل جدید برای مراکزی همچون خوابگاه‌ها، سلف‌ها، کلاس‌های درس و مکان‌هایی است که به نوعی دانشجویان در آن تجمع داشته و یا حضور می‌یابند. این دستور العمل تا فردا صبح ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: از طرف دیگر مواد ضدعفونی کننده برای سرویس‎های بهداشتی و خوابگاه‌ها نیز پیش‌بینی شده است، علاوه بر این برای آن دسته از افرادی که در بخش پخت و پز غذا و شست‌و شوی ظروف غذاهای دانشجویی هستند، یک برنامه خاص جهت ضدعفونی بیشتر در نظر گرفته شده است.

هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است/مذاکره وزارت علوم و وزارت بهداشت درباره تعطیلی دانشگاه‌ها

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در این میان هماهنگی میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم در حال انجام است، تا ببینیم آیا برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند یا خیر؟ برای نتیجه هماهنگی‌ها باید منتظر باشیم تا وزارت‌خانه به تصمیم نهایی برسد و آن را ابلاغ کند.

حبیبا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع کرونا و مرگ چهار نفر بر اثر آن آیا برای تهیه دستورالعمل دیر نشده است؟ گفت: یک سری از اطلاعات از طریق فضای مجازی طی چهار هفته گذشته به دست دانشجویان رسیده و پیش از جدی شدن ویروس کرونا بنرهایی درباره شست‌وشوهای فردی در دانشگاه نصب و توزیع شده بود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان اظهار داشت: این دستور العمل‌های جدید نیز کمک می‌کند آن دسته از افرادی که در کار نظافت هستند با دقت بیشتری کار کنند. دستورالعمل جدید ارائه خواهد شد، دستورالعمل‌های اولیه نیز پیش از اینها اعلام شده بود. لازم به ذکر است که تا به الان هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
11
حتما باید چنتا دانشجو بمیرد تا تعطیل کنید ؟ خوب همین الان تعطیل کنید لطفا
خواهشا دانشگاه هارو تعطیل کنید توی خوابگاه به هیچ وجه رعایت نمیکنند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
10
خواهشا دانشگاه هارو تعطیل کنید توی خوابگاه به هیچ وجه رعایت نمیکنند حتی به خودشون زحمت نمیدن موقع سرفه دستمال جلوی دهنشون بگیرن لطفا تا فاجعه رخ نداده تعطیل کنید دانشگاه ها و مدارس رو اگر زنده موندیم بعد میتونن با کلاس اضافی جبران کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
7
متاسفم برای همتون ... کم امسال تعطیلی داشتیم به خاطر آلودگی هوا و برف و سرما حالا برای یه همچین مورد اضطراری نمیخواید تعطیل کنید ؟؟؟؟ دانشجو های پزشکی و پیراپزشکی که کارآموزی دارن توی بیمارستان برای چی باید برن سر شیفتشون ؟؟ گندشو دراوردید به قران تازه میاید جلسه تشکیل میدید خب حالا که دیده نشده پس همه چی برقرار است .... اخه یکی این حرفو میزنه که دستش باز باشه نه ما که تحریم دارویی هستیم دارو وارد کشورمون نمیشه ...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
3
سلام حتما باید کرونا بگیریم تا دانشگاها رو تعطیل کنید.از قدیم گفتن پیشگیری بهتر از درمان است.مسؤلین تا فاجعه رخ نداده به فکر دانشجویان و دانش آموزان باشید.
روشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
حتما یکی باید بمیره که مدارس تهران و تعطیل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
تو خوابگاه اصلا رعایت نمیشه بیان تو خوابگاه دانشکده های فنی تا ببینین چ خبره ، تا فاجعه رخ نداره دانشگاهها رو تعطیل کنید .
افشین
|
Germany
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
خود دانشجوها باید تعطیل کنند نیاز نیست از کسی دستور بگیرید خود جوش باشید .
یک ترم عقب بیفتید . جان شما بیشتر ارزش دارد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین