کد خبر: ۶۳۷۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

توضیحات لاریجانی درباره اقدامات استانداری قم برای مقابله با کرونا

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه استانداری قم تصمیماتی برای مدارس و تجمعات مردمی گرفته شد و اگر بخواهیم با دقت نگاه کنیم باید این استان را برای سرمایه‌گذاری بهداشتی بیشتر مورد نظر قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی لاریجانی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم انتخابات پررونق باشد. از ستاد انتخابات که بازدید کردم متوجه توجه فراوان به صیانت از آرای مردم شدم. وزارت کشور گام خوبی برای صیانت کامل از آرای مردم برداشت و هم با استفاده از تجهیزات جدید سرعت عمل را بالا برد.

وی افزود: لازم است شورای نگهبان با وزارت کشور برای شمارش الکترونیکی آرا همکاری نزدیک داشته باشند تا در گام بعد این اتفاق هم رخ دهد و کارها سامان و سرعت پیدا کند. مخصوصاً که وزارت کشور هم طراحی‌های لازم برای این کار را انجام داده است.

توضیحات لاریجانی درباره اقدامات استانداری قم برای مقابله با کرونا

رییس مجلس با بیان اینکه رای مردم کارآمدی سیستم حکومتی را در آن بخش قوی تر و با پشتوانه تر می کند، اظهار کرد: وقتی مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند، انتخابات دقیقتر خواهد بود و وقتی این اتفاق رخ داد آن وقت دشمنان ما تلقی دیگری خواهند داشت و کارها در عرصه جهانی به شکل دیگری پیش می‌رود.

لاریجانی با اشاره به حضورش در جلسه استانداری قم اظهار کرد: صبح در جلسه ای در استانداری حضور داشتم که در آنجا متوجه شدم تمهیدات خوبی در قم برای روز انتخابات در نظر گرفته بودند که مردم با آرامش شرکت کنند. در جلسه همچنین مطرح شد که دو بیمارستان را برای کسانی که مشکوک به کرونا هستند در نظر گرفته اند؛ چرا که هنوز درگیری با این بیماری زیاد نیست.

وی ادامه داد: تصمیماتی هم برای مدارس و تجمعات مردمی گرفته شد و اگر بخواهیم با دقت نگاه کنیم این استان را برای سرمایه‌گذاری بهداشتی باید بیشتر مورد نظر قرار داد. امیدواریم هم دستگاه‌ها توجه زیادی به این موضوع داشته باشند و هم مسائل بهداشتی را در رسانه‌ها بیشتر مطرح کنند تا مردم مراقبت بیشتری داشته باشند.

رییس مجلس در پاسخ به پرسش درباره میزان رضایت مردم از اقدامات مجلس دهم گفت: باید نظرسنجی‌ها این موضوع را نشان دهد. کارهایی که مجلس در حوزه قانون گذاری انجام داده تدوین قوانین پایه‌ای مهم بوده است. البته برخی رسانه‌ها به خاطر مسائلی کمتر به این موضوع پرداخته می‌شود اما به عنوان کسی که سالیانی در مجلس حضور داشته ام می گویم که در این دوره قوانین پایه‌ای مهمی در مجلس تصویب شده است.

وی افزود: باید توجه کرد شرایط این دوره با دوره های قبل تفاوت داشت و ما گرفتار تحریم شدیم. فشارهایی را تحمل کردیم که به موجب آنها تصمیم گیری در بخش های اقتصادی راحت نیست. بعد از اتمام انتخابات بحث تصویب بودجه است و پروژه ها را در حالیکه تقریبا منابعمان خالی شده است باید به نتیجه برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین