کد خبر: ۶۳۷۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا گرفت؟+عکس

در حالی که برخی رسانه ها اعلام کرده اند که نتیجه آزمایش شهردار منطقه ۱۳ تهران که از شب گذشته با علایم ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، مثبت اعلام شد، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13 اعلام کرد: حال عمومی مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه 13 خوب است و خبر ابتلای شهردار منطقه به کرونا صحت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

نتیجه آزمایش مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران که از شب گذشته با علایم ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود مثبت اعلام شد.

رحمان‌زاده کرونا ندارد؟

کیانوش جعفری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13 درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی در مورد ابتلای مجتبی رحمان‌زاده شهردار این منطقه به کرونا اظهار داشت: آقای رحمان‌زاده از دو هفته پیش گرفتار سرماخوردگی شدید بوده و به علت ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شده است. در حال حاضر حال عمومی وی خوب است و مشکل خاصی ندارد. اینکه گفته می‌شود شهردار منطقه مبتلا به کرونا است، صحت ندارد.

شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا گرفت /تکمیلی: رحمان‌زاده کرونا ندارد

محمدی، سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به اظهارات مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13، در توئیتی نوشت: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ مرتکب خطایی فاحش در چرخه اطلاع‌رسانی صحیح شد. شهردار منطقه ۱۳ مشکوک به کرونا و بستری است.

شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا گرفت؟+عکس

شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا گرفت /تکمیلی: رحمان‌زاده کرونا ندارد

منبع: خبرگزاری فارس و باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
1
چطور شد که کرونا گرفت مگه به شرق آسیا برای ماموریت کاری رفته بود !!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین