کد خبر: ۶۳۸۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

محسن هاشمی: لازم باشد تهران را قرنطینه می‌کنیم

«محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران با رد شایعات منتشره مبنی بر تایید ابتلای وی به ویروس کرونا گفت که حالش خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

هاشمی افزود: «اخبار مربوط به وضعیت سلامتی خودم را با شفافیت در کانال توئیتر منتشر می کنم و در آنجا، اطلاعات لازم را ارایه خواهم کرد.»

«علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم خبر برخی رسانه ها مبنی بر مثبت بودن تست کرونا از محسن هاشمی رییس این شورا را تکذیب کرد. آزمایش و تست کرونا از محسن هاشمی روز گذشته انجام شده است و پاسخ این آزمایش ۴۸ ساعت بعد مشخص می‌شود. هنوز ۲۴ ساعت هم از این آزمایش نگذشته است. اعطا از شهروندان خواست اخبار درست را از منابع موثق رسانه ای دریافت کنند.

محسن هاشمی: لازم باشد تهران را قرنطینه می‌کنیم

لازم باشد تهران را قرنطینه می کنیم

محسن هاشمی امروز هم در مصاحبه با شبکه ۲ سیما درباره بحث قرنطینه تهران گفت: باید این موضوع را از وزارت بهداشت سوال کنید. من امروز سوال نکرده ام اما این کار را انجام خواهم داد.

وی افزود: اگر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت زیاد باشد، این کار (قرنطینه تهران) را حتما انجام خواهیم داد.

خبرنگار از هاشمی سوال کرد: شما روز جمعه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای رای دادن حضور داشتید بعد از اینکه گفته شد ممکن است شما هم به این بیماری مبتلا شده باشید، واکنش ظریف چه بود؟

رییس شورای شهر جواب داد: آقای ظریف، بلد بودند، دست ندادند. فقط ما حضور داشتیم و روبوسی هم نکردیم و من از شعبه اخذ رای زود بیرون آمدم.

قرنطینه هاشمی

هاشمی روز گذشته اعلام کرده بود پس از مطلع شدن از ابتلای «مرتضی رحمانزاده» شهردار منطقه ۱۳ خود را به صورت خودخواسته در منزل، قرنطینه کرده و آزمایش کرونا هم انجام داده است.

شهردار منطقه ۱۳ در روزهای اخیر جلساتی با شهردار و برخی اعضای شورای شهر تهران داشته بدون آنکه از ابتلای خویش به ویروس کرونا مطلع باشد.

«پیروز حناچی» شهردار تهران امروز تایید کرد که سه آزمایش از چهار آزمایش شهردار منطقه ۱۳ ابتلای او را ویروس کرونا تایید کرده است.

حناچی گفت: رحمان زاده اکنون در بیمارستان بستری است اما حال او رو به بهبود است.

محسن هاشمی هم امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران حاضر نشد.

«ابراهیم امینی» نایب رییس شورا که ریاست جلسه را برعهده داشت، در باره غیبت محسن هاشمی گفت: «خوشبختانه مشکلی برای ایشان به وجود نیامده اما با توجه به دیداری که با شهردار منطقه ۱۳ داشته، به قرنطینه خودخواسته رفته است.»

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد افراد فوت شده در ایران به خاطر بیماری کرونا تاکنون به ۸ نفر و افراد مبتلا به ۴۳ تن رسیده است.

بیماری کرونا علائمی مشابه آنفلوآنزا دارد و بهترین اقدام پیشگیرانه برای آن، رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست ها پیشنهاد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
4
بايد قم قرنطينه ميشد خيانت كار كيه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین