کد خبر: ۶۳۸۶۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳

علی ربیعی، سخنگوی دولت به کرونا مبتلا شد؟/ وزارت بهداشت: نتیجه تست ربیعی هنوز مشخص نیست/ ربیعی: برای احتیاط تست دادم

در حالی که یک منبع آگاه به آفتاب‌نیوز گفته است که علی ربیعی، سخنگوی دولت به ویروس کرونا مبتلا شده، وزارت بهداشت اعلام کرد که "نتیجه تست ربیعی فردا یا پس فردا مشخص می‌شود."
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش‌های رسیده به آفتاب‌نیوز، علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت و ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران در خصوص بیماری کرونا پاسخ داده بودند.

بعد از اینکه تائید شد آقای حریرچی به ویروس کرونا مبتلا شده است، آقای ربیعی نیز تست کرونا داده و براساس گزارش‌ رسیده به آفتاب‌نیوز، نتیجه اولیه آن مثبت اعلام شده است.

 
تکمیلی/دفتر سخنگوی دولت: ربیعی تست کرونا نداده/ وزارت بهداشت: ربیعی تست کرونا داده اما نتیجه آن هنوز مشخص نیست
 
در حالی که محمدرضا نوروزپور، معاون سخنگوی دولت گفته که ربیعی اصلا تست کرونا نداده است، وزارت بهداشت اعلام کرده که ربیعی تست کرونا داده ولی هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.
 
به نوشته خبرگزاری برنا، معاون دفتر سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه سخنگوی دولت علائم ابتلا به کرونا را ندارد هنوز آزمایش هم نداده است، به همین دلیل خبر مثبت بودن آزمایش او صحت ندارد.

نتیجه تست ربیعی هنوز مشخص نیست

با این حال، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: نتیجه تست ربیعی فردا یا پس فردا مشخص می‌شود.

کیانوش جهانپور سه‌شنبه شب در گفت‌ وگو با ایرنا درباره مثبت بودن تست کرونا سخنگوی دولت، افزود: قرار بود امشب از ربیعی تست کرونا گرفته شود و هنوز نتیجه تست مشخص نیست.

ربیعی: برای احتیاط تست دادم

علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز در گفت‌وگو با ایرنا گفت که با توجه به توصیه دکتر حریرچی و با وجود نداشتن علائم اولیه، تست کرونا داده است.

علی ربیعی ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که نگران سلامتی او بوده‌اند گفت بعد از جلسه با تولیدگران ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، با او تماس گرفته و خبر مثبت بودن تست کرونای خودش را داده و به ربیعی هم توصیه کرده که تست را انجام دهد. سخنگوی دولت اضافه کرد که فاقد علائم اولیه کرونا بوده است اما برای احتیاط و اطمینان از سلامت اطرافیان تست داده است که نتیجه آن نیز دو روز آینده مشخص خواهد شد.

ربیعی درباره غیبت در جلسه ستاد ملی کرونا نیز گفت که با توجه به این شرایط و با هماهنگی با رییس‌جمهوری تصمیم گرفته برای استراحت و پرهیز از ابتلای احتمالی دیگران در جلسه شرکت نکند.

امروز نتیجه تست کرونا ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت مثبت شد و با توجه به حضور حریرچی در نشست خبری روز گذشته با علی ربیعی، احتمال ابتلای سخنگوی دولت به کرونا داده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
2
به به ما که سوادچندان پزشکی نداریم فهمیدیم حال این آقای حریرچی خوب نیست وتعریق فراوان دارندخودش نفهمید؟ بعداینا بهداشت مملکت رو دردست گرفتند!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
پزشک سهمیه ای که میگن همین ه
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
7
وای خیلی ترسناکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
2
0
هیچ جای دنیا مسولینشون انفدر راحت بیمار نشدند
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
1
0
جالبه که مسئولین برای احتیاط ازشون تست گرفته میشه اون وقت مردم عادی تامشکل تنفسی نداشته باشند ،ازشون تست نمی گیرند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین