کد خبر: ۶۳۸۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱

تصادف مرگبار در آزادراه قزوین -زنجان/ ۳ نفر کشته شدند

فرمانده انتظامی استان از وقوع یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه قزوین- زنجان با ۳ کشته و ۲ مصدوم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه با اعلام این مطلب، گفت: بامداد هشتم اسفند ماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در مسیر شمالی آزاد راه قزوین - زنجان، حوالی دولت آباد، عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه کامیون که در حال حرکت در مسیر جنوبی آزاد راه بوده، پس از برخورد و شکستن بلوک مفصلی آزاد راه به مسیر شمالی تجاوز کرده و با یک دستگاه سواری ماکسیما و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ برخورد می‌کند.

تصادف مرگبار در آزادراه قزوین -زنجان/ ۳ نفر کشته شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متاسفانه در این حادثه دلخراش راننده و یکی از سرنشیان خودرو ماکسیما و راننده پژو ۴۰۵ در دم فوت کرده و یکی از سرنشینان خودرو ماکسیما و راننده کامیون مجروح توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سردار حاجیان یادآور شد: علت تامه این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه توجه نکردن به جلو راننده کامیون ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه یکی از مهمترین علت‌های اصلی وقوع حوادث رانندگی در استان نداشتن توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است که در این زمینه توصیه می‌کنیم رانندگان بعد از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و به هیچ عنوان با حالت خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه ندهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین