کد خبر: ۶۳۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

پیچده شدن برنامه بازی‌های فوتبال اروپا به دلیل ترس از کرونا

ترس از شیوع ویروس کرونا باعث تغییرات برنامه بازی های فوتبال در برخی از کشورهای اروپایی شده که ممکن است روی سرنوشت تیم ها تاثیر بگذارد.
آفتاب‌‌نیوز :

ترس از ویروس کرونا مانند خود بیماری به سرعت شیوع پیدا کرده است. در والنسیا که بیشترین آمار ابتلا به کووید ۱۹ را در اسپانیا به خود اختصاص داده است (۱۵ نفر) تنها ۳۷ هزار و ۴۱۸ دیدار تیم این شهر با رئال بتیس را از نزدیک تماشا کردند. همچنین نشست خبری پیش و بعد از بازی برگزار نشد. در فرانسه جایی که بیش از ۱۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده اند احتمالا دیدار برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پشت درهای بسته برگزار شود.

پیچده شدن برنامه بازی‌های فوتبال اروپا به دلیل ترس از کرونا

با این حال کشوری که در اروپا بیش از همه درگیر کرونا شده ایتالیا است. آمار مبتلایان فراتر از هزار نفر رفته است و ۲۹ نفر جان خود را از دست داده اند. دیروز (شنبه) سری آ ایتالیا برنامه های خود را تغییر داد و بازی های که قرار بود پشت درهای بسته برگزار شوند به سیزدهم می موکول شدند که در این میان دیدار یوونتوس و اینتر هم بود. بازی تیم های میلان با جنواپارما با اسپال، ساسولو با برشا و اودینزه با فیورنتینا هم لغو شدند.

انتظار می رود هفتم مارس، زمانی که دو هفته اضطراری پایان می یابد همه چیز طبق روال پیش برود. با این حال افزایش آمار مبتلایان بدبینی را به وجود آورده و همچنین با انتقاد برخی ها همراه شده است.

فونسکا، سرمربی رم که تیمش باید امشب بازی کند در این رابطه گفت: اگر قرار باشد یک بازی به تعویق بیفتد باید همه بازی ها لغو شود.

جوزپه ماروتا، یکی از اعضای باشگاه اینتر اظهار کرد: اگر هئیت وزرا تعلیق را تا هشتم مارس در نظر گرفته است چگونه ما برای هفته آینده سری آ برنامه ریزی کنیم. این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که برخی تیم ها در رقابت های اروپایی حضور دارند.

برنامه اینتر کاملا تحت تاثیر این اتفاق ها قرار گرفته است چون هفته پیش هم بازی این تیم برابر سامپدوریا انجام نشد. اگر نراتزوری ها به فینال لیگ اروپا و جام حذفی ایتالیا صعود کنند از سوم تا بیست و هفتم می هشت بازی انجام خواهند داد. به همین خاطر هواداران این تیم اعتراض کردند.

ویروس کرونا به حریفان یوونتوس هم رسید. بانوی پیر تیم پایه خود را پس از دیدار با پیاچنزه در قرنطینه قرار داد. در تیم پیاچنزه چهار نفر به کرونا مبتلا شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین