کد خبر: ۶۳۹۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

کلاهبردار اینترنتی در کردستان دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: کلاهبردار اینترنتی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب اشخاص می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی دانش پور روز یکشنبه اظهار داشت: متهم به منظور پولشویی و گم کردن رد، وجوه برداشتی از حساب کاربران را صرف خرید و فروش ارز دیجیتال می‌کرد.

وی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان، پرونده‌ای در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب او تشکیل شد و رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ دانش پور اضافه کرد: مالباخته با دریافت پیامکی متوجه برداشت غیرمجاز از حساب خود شده بود که برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه کرد.

وی یادآور شد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا و گردش وجه برداشت‌شده در چندین حساب واسط، در نهایت متهم اصلی شناسایی و پس از بررسی مشخص شد وی با وجـوه سرقتی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کرده است.

سرهنگ دانش پور با اشاره به اینکه این فرد پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، گفت: مردم باید هوشیار باشند و وارد هر لینک و درگاه بانکی نشوند، فریب تبلیغات جذاب و تخفیف‌های ویژه در فضای مجازی را نخورند چرا که با ورود به یک درگاه جعلی امکان سرقت اطلاعات بانکی و سوءاستفاده‌های بعدی حتمی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین