کد خبر: ۶۳۹۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰

پارگی رباط صلیبی عباسعلی تایید شد/جراحی با روش نوین بانوی کاراته‌کا ایران را به المپیک توکیو می‌رساند؟

پارگی رباط صلیبی بانوی کاراته‌کا ایران تایید و وی صبح پنجشنبه در آلمان تحت عمل جراجی قرار خواهد گرفت؛ با این شرایط باید دید که آیا وی برای رقابت در المپیک توکیو به مرز آمادگی خواهد رسید یا خیر.
آفتاب‌‌نیوز :

حیمده عباسعلی روز یکشنبه در مبارزه فینال کاراته‌وان اتریش برابر حریف ایتالیایی خود در سه ثانیه پایانی به شدت از ناحیه زانو آسیب دید اما موفق شد تا مدال طلا را به گردن بیاویزد.

با این مدال طلا، سهمیه المپیک وی قطعی شد و عباسعلی همراه با سایر اعضای تیم ملی ایران راهی آلمان شد؛ اعضای تیم ملی کاراته ایران در حال حاضر در اردوی فرانکفورت به سر می‌برند.

عباسعلی در ادامه همراه سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته زنان ایران عازم شهر هانوفر شد تا در کلینیک تخصصی این شهر مورد آزمایشات قرار گیرد.

پارگی رباط صلیبی عباسعلی تایید شد/جراحی با روش نوین بانوی کاراته‌کا ایران را به المپیک توکیو می‌رساند؟

پس از انجام آزمایشات متعدد، عصر امروز (سه شنبه) مشخص شد که وی دچار پارگی رباط صلبیی و کشیدگی لیگامنت شده است.

از این رو، مسوولان فدراسیون کاراته، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفتند تا این کاراته‌کا پرافتخار کشورمان عمل جراحی خود را صبح پنجشنبه در هانوفر انجام دهد.

پزشک معالج عباسعلی به وی اعلام کرده است که جراحی وی با روشی نوین انجام خواهد شد به طوری که این کاراته‌کا بعد از ۲ ماه می‌تواند تمرینات خود را از سر گرفته و برای حضور در المپیک توکیو مهیا شود.

با این حال باید دید که آیا عباسعلی می‌تواند پس از جراحی در کمترین زمان ممکن از کمند مصدومیت رهایی یابد یا خیر.

روال عادی در خصوص جراحی رباط صلیبی این است که ورزشکار مورد نظر برای ریکاوری و بازگشت به میادین دست کم به ۶ ماه زمان نیاز دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین