کد خبر: ۶۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

کرونا در استرالیا، دستمال توالت را سهمیه‌ای کرد! / صف‌های طولانی برای خرید مواد غذایی

به دنبال اعلان رسمی دولت استرالیا مبنی بر شناسایی پنجاه مبتلا به ویروس کرونا، دستمال توالت و مواد بهداشتی و شوینده در این کشور با کمبود رو به رو شد.
آفتاب‌‌نیوز :

هرچند که مسئولان به مردم اطمینان داده اند که در آینده برای تهیه این اقلام مشکلی نخواهد بود، اما هجوم مردم به سوپرمارکتها و داروخانه برای خرید دستمال توالت به حدی است که شبکه های خبری و مجازی این مساله را در صدر اخبار خود قرار داده اند.

کرونا در استرالیا،دستمال توالت را سهمیه ای کرد!/ صفهای طولانی برای خرید مواد غذایی

استرالیا از جمله کشورهایی است که با چین، کره جنوبی و ژاپن مراودات زیادی دارد. اما مقامات این کشور بتازگی اعلان کرده اند که تعدادی از شهروندان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در حال حاضر هیچ نگرانی بابت شیوع این بیماری نیست.

به رغم اینکه هنوز خطری برای شیوع این ویروس نیست، از روز گذشته تاکنون استرالیایی ها برای خرید مواد غذایی چون برنج، ماکارونی، کنسرو و ..... در مقابل فروشگاه ها به صف ایستاده اند و قفسه های فروشگاه ها خالی از این اقلام است.در همین حال مواد شوینده و بهداشتی، دستمال کاغذی بخصوص دستمال توالت در دسترس نیست. این هجوم به حدی بوده است که برخی از فروشگاه ها و داروخانه ها برای فروش این مواد سهیمه گذاشته اند و به هر فرد بیش از دو عدد داده نمی شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین