کد خبر: ۶۴۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

کرونا در گیلان؛ همه در خطرند

این روزها اخبار کووید ۱۹ در گیلان همزمان باگسترش دامنه نفوذ ویروس اوج گرفته و از هشدار جدی نماینده وزیر بهداشت مبنی بر اینکه همه درخطرند تا فوت یک پرستار رشتی و نیز عضو شورای شهر لاهیجان و راه اندازی قرارگاه مشترک سپاه و علوم پزشکی گیلان، گندزدایی موزه ۷۰ ساله رشت و بسیاری دیگر، همه عناوین اخبار کرونایی گیلان است.
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بیماری کرونا در گیلان در هشداری مبنی بر اینکه بالا بودن خطر شیوع ویروس کرونا در سراسر استان، گفت همه در خطرند. شادنوش از مردم خواست تا با توجه به شرایط وخیمی که هم اکنون در بحث شیوع ویروس کرونا در گیلان داریم جز در موارد بسیار اضطراری از منزل خارج نشوند.

راه اندازی قرارگاه مشترک علوم پزشکی و سپاه قدس گیلان در مقابله با کرونا

با توجه به وخامت شرایط شیوع ویروس کرونا در استان امروز در یک هماهنگی منسجم امروز قرارگاه مشترک دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس گیلان برای مقابله با ویروس کرونا در استان در دو حوزه درمان و بهداشتی فعال شد و قرار شد اولویت نخست نیروهای سپاه استان مقابله با کرونا باشد.

کرونا در گیلان؛ همه در خطرند

معرفی نیروهای جدید پرستاری به بیمارستان های گیلان

در خبر دیگری که از قول مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان منتشر شده، وی اعلام کرد که دنبال فراخوان دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر جذب نیروی پرستار قراردادی و دعوت به همکاری داوطلبانه، نیروهای جدید پرستاری به بیمارستان های استان معرفی شدند که خود خبری خوش برای کادر درمانی است که فشار زیادی را این روزها تحمل می کنند.

فوت یک پرستار دیگر در گیلان به دلیل ابتلا به کرونا

دومین پرستار گیلانی غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستان‌های پورسینا و آریای رشت هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان درگذشت.

عضو سابق شورای شهر و عضو فعلی شورای حل اختلاف شهرستان لاهیجان هم که مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا بود روز گذشته در بیمارستان پارس رشت فوت کرد.

تسلیت استاندار گیلان برای درگذشت پرستار فداکار رشتی

استاندار گیلان هم با صدور پیامی درگذشت غلامرضا وثوقی کیا پرستار فداکار رشتی را تسلیت گفت و از تلاش های کادر درمانی در مقابله با کرونا و درمان بیماران قدردانی نمود.

موزه ۷۰ ساله رشت گندزدایی شد

در خبری به نقل از معاون میراث ‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان هم اعلام شد که موزه ۷۰ ساله رشت در دو بخش مردم شناسی و باستانشناسی ضدعفونی و گندزدایی شده است.

تداوم لغو پروازهای فرودگاه گیلان

تداوم لغو پروازهای فرودگاه گیلان هم خبری است که این روزها تقریبا هر روز آن را داریم و امروز نیز ۱۴ پرواز از مبادی تبریز، تهران، مشهد، اصفهان و نیز پروازهای بازگشت آنها از سوی شرکت های هواپیمایی لغو شده است.

تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت گیلان

در خبری دیگری از مدیرکل بیمه سلامت گیلان استان هم اعلام شده که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دفترچه های بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان تمدید شده و نیازی به مراجعه حضوری بیمه شدگان نیست.

نماز جمعه در سراسر گیلان برگزار نمی شود

نماز جمعه هم در سراسر گیلان برگزار نمی شود هم عنوان خبری است که از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گیلان منتشر شده است که در راستای کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم انجام گرفته است.

عدم رعایت موازین بهداشتی موجب تعطیل کردن سه واحد نانوایی در رشت شد

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سه واحد نانوایی در رشت تعطیل شد در این باره مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: تمامی واحدهای نانوایی موظفند از طریق دستگاه کارتخوان وجه خود را دریافت کنند و خود نیز حتما دستکش و ماسک داشته باشند؛ ضمن آنکه فرد دریافت کننده کارت با شخص عرضه کننده نان یکی نباشد.

کرونا را برای کودکانمان دیو نکنیم

کرونا را برای کودکانمان دیو نکنیم هم عنوان گزارشی در موضوع آثار روحی و روانی اخبار و ترس از کرونا در کودکان است که به نحوه برخورد و رفتار والدین در این شرایط با فرزندان کوچک خود پرداخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین