کد خبر: ۶۴۰۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

افزایش شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در ژاپن

وزارت بهداشت ژاپن آخرین آمار افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور تا بامداد روز جمعه را یک هزار و ۴۷ نفر اعلام کرد که بیانگر افزایش شمار افراد آلوده به این ویروس است.
آفتاب‌‌نیوز :

کیودو نیوز روز جمعه گزارش کرد این رقم شامل ۷۰۶ نفری است که در کشتی تفریحی «دیاموند پرنسس» به این ویروس آلوده شدند این کشتی در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو پهلو گرفته است.

گزارش می افزاید تا کنون در ژاپن ۱۲ تن جان باخته اند که ۶ نفر آنها در کشتی تفریحی دیاموند پرنسس بوده اند.

افزایش شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در ژاپن

در استان های ژاپن، هوکایدو با ۸۳ نفر بیشترین تعداد مبتلایان را دارا است پس از آن آییچی با ۴۹ نفر، توکیو با ۴۶ نفر، کاناگاوا با ۳۴ نفر و اوساکا با ۱۷ نفر بیشترین تعداد مبتلایان را دارا هستند.

صبح امروز جمعه، استان شیگا در غرب ژاپن هم اولین مورد تائید شده ابتلا به این بیماری را گزارش کرد این فرد یک مرد ۶۰ ساله است.

تا کنون ابتلای ۱۰ مقام وزارت بهداشت و مقامات قرنطینه ژاپن نیز تائید شده است.

وزارت بهداشت ژاپن اعلام کرده است تا روز پنجشنبه، ۵۸ بیمار در وضعیت وخیمی هستند که ۳۴ نفر از آنها در کشتی دیاموند پرنسس مبتلا شده اند به آنها دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده و یا در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان هستند.

مقامات ژاپن همچنین تایید کردند تا روز گذشته بیماری ۲۲۹ نفر هم درمان شده و بیمارستان را ترک کرده اند که ۱۸۱ نفر از آنها سوار بر کشتی دیاموند پرنسس بوده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین