کد خبر: ۶۴۰۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

جهش 5 برابری بیماران کرونا در خراسان شمالی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به تشریح آخرین وضعیت تعداد بیماران کرونا در استان پرداخت و گفت: تا امروز بالغ‌بر ۱۶ بیمار تست کرونای مثبت داشته‌اند که نسبت به روز گذشته بیش از ۵ برابر افزایش‌یافته است.
جهش 5 برابری بیماران کرونا در خراسان شمالی
آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد هاشمی ظهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای استان خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی اظهار کرد: ۱۶ مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس در خراسان شمالی تاکنون ثبت‌شده است.

وی در ادامه از تب سنجی بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۲۷۸ نفر در استان خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۴۰ درصد ابتلای افراد به این بیماری در بیمارستان‌ها اتفاق افتاده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم تا برای چک و تست شدن ابتدا به مراکز بهداشت و درمان مراجعه کنند تا در صورت لزوم و نیاز به بیمارستان منتقل شوند.

وی در انتها تصریح کرد: بیمارستان امام حسن بجنورد به بیماران کرونایی اختصاص‌یافته است و در شهرستان شیروان نیز یک بیمارستان به این موضوع اختصاص می‌یابد.

گفتنی است تا روز گذشته آمار ثبت شده بیماران کرونا در خراسان شمالی ۳ نفر بود که اکنون با افزایش بیش از ۵ برابری به ۱۶ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین