کد خبر: ۶۴۰۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
تبلیغات

دوره حسابداری شما را نجات می‌دهد!

حسابداری یکی از مشاغلیست که همیشه و در هر زمان طرفداران بسیاری داشته و دارد. اگر فردی هستید که در دانشگاه در رشته حسابداری تحصیل کرده‌اید و یا این که با شرکت در دوره آن و دریافت گواهینامه حسابداری، قصد ورود به بازار کار را دارید، این را بدانید که کار برای شما وجود دارد. حسابداری عضو جدانشدنی شرکت‌ها و کسب و کار‌های مختلف هستند، به همین علت اکثر حسابداران می‌توانند در کاری مشغول شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها فضای رقابتی شدیدی در بازار کار حاکم است. به همین دلیل هم افراد حاضر در آن مدام به موفقیت شغلی فکر می‌کنند. حتی بهتر است بگوییم که این موضوع برای شان به یک دغدغه تبدیل شده. شاید درک نکنید که واقعا چرا افراد ذهن‌شان درگیر موفقیت‌های شغلی شان است؟ پاسخ این سوال خیلی سخت نیست. در حقیقت این تداوم حرفه‌ایشان در محیط کار است که رابطه‌ای مستقیم با حیات اجتماعی آن‌ها دارد. شاید شما هم به عنوان یک کارآموز حسابداری و یا یک حسابدار با چند سال سابقه‌ی کار هم بار‌ها به این موضوع فکر کرده باشید که چطور می‌توان درحرفه خودتان به موفقیت بیشتری دست یابید؟

همیشه این را به یاد داشته باشید که برای شروع کار و موفقیت در حرفه‌ی حسابداری در بازار کار به مهارت‌های تخصصی، دانش و تجربه نیاز دارید. نمی‌توان این طور گفت که تمام حسابداران با تجربه و با سابقه موفق هستند، چرا که موفق شدن و موفق ماندن به موارد دیگری نیز بستگی دارد. مهارت‌ها و توانایی‌های خاص، فراگیری دانش به روز یا نرم افزار‌های جدید، همه و همه می‌توانند شما را یک سر و گردن از دیگر رقبای تان بالاتر ببرند.

دوره حسابداری شما را نجات می‌دهد!

حسابداری، در هر کسب و کاری بسیار حساس و مهم است. اشتباهات هرچند کوچک حسابداران می‌تواند منجر به ضرر‌های مالی زیادی برای یک شرکت یا سازمان شود. در مقابل آن درایت و مهارت یک حسابدار نیز می‌تواند سهم بسیاری در افزایش سود مجموعه داشته و نجات دهنده باشد و در درازمدت سبب افزایش ثروت صاحبان سهام شود. پس لازم و ضروری است مهارت‌ها یک حسابدار موفق را بدانید و آن‌ها را در خود پرورش دهید.

حسابداری و دانش آن به کارتان می‌آید!

"فقط حسابداران نیستند که به دانش حسابداری نیاز دارند. " شاید این جمله برای تان خیلی عجیب باشد، احتمالا با خود فکر می‌کنید، مگر دانش حسابداری به کار دیگران هم می‌آید؟ پاسخ ما به این سوال شما، مثبت است. همه شما در طول یک روز یعنی از صبح که پای تان را از خانه بیرون می‌گذارید تا وقتی که به خانه بازمی گردید، به نوعی با حسابداری درگیر هستید. ممکن است کرایه تاکسی را پرداخت نمایید، خرید کنید یا به پمپ بنزین رفته و باک ماشین تان را پر کنید. این‌ها فقط بخشی از اموری هستند که موجب می‌شود در طول یک روز با پول و حساب و کتاب آن سروکار داشته باشید. اگر هم فردی دقیق باشید، احتمالا در اول ماه برای حقوقی که دریافت می‌کنید، برنامه ریزی کرده و براساس آن نیاز‌های روزمره خود را تامین و گاهی اوقات هم برای آینده پس انداز می‌کنید.

البته غلب دو دسته مختلف در مسائل مالی وجود دارند. دسته اول، افرادی هستند که در انتظار دریافت حقوق پایان ماه خود هستند و پس از دریافت حقوق بدون هیچ برنامه بر روی وجوه دریافتی از بابت حقوق خود آن را خرج روزانه کرده و در اغلب اوقات هم در نیمه‌ی ماه پول شان تمام می‌شود و باید دورباره برای دریافت مساعده اقدام کنند و تا پایان ماه با آن پول سر کنند. اما در مقابل آن‌ها دسته‌ی دیگری وجود دارد که پس از دریافت حقوق ماه شان براساس یک برنامه ریزی مناسب، حقوق شان را تقسیم کرده وهرکدام را برای کاری کنار می‌گذارند. این افراد حتی اگر حقوق ناچیزی هم دریافت کنند، اما با برنامه ریزی که بر روی وجوه دریافتی خود انجام می‌دهند به راحتی تا پایان ماه بدون مشکل عدم نقدینگی به سر کرده و چه بسا برای آینده خود پس انداز هم می‌کنند.

دوره حسابداری شما را نجات می‌دهد!

همه این حرف‌ها را زدیم که بگوییم برای فراگیری دانش حسابداری هیچ وقت دیر نیست. اگر حسابدار هستید و دانش تان قدیمی شده، یا حتی فردی هستید که به حسابداری علاقه دارید و دوست دارید خودتان برای پولی که بدست می‌آورید، برنامه ریزی کنید، می‌توانید در دوره حسابداری شرکت کنید. شاید رفتن به دانشگاه و گذراندن کلاس‌های حسابداری برای تان عذاب آور باشد و حتی فرصت این کار را هم نداشته باشید؛ در این صورت این دوره آموزش حسابداری است که می‌تواند به شما کمک کند تا به چیزی که می‌خواهید برسید. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید و برای گذراندن این دوره، کدام موسسه را انتخاب کنید، چند سطر باقی مانده را حتما بخوانید.

همین امروز یک حسابدار موفق شوید!

حسابداری یکی از مشاغلیست که همیشه و در هر زمان طرفداران بسیاری داشته و دارد. اگر فردی هستید که در دانشگاه در رشته حسابداری تحصیل کرده‌اید و یا این که با شرکت در دوره آن و دریافت گواهینامه حسابداری، قصد ورود به بازار کار را دارید، این را بدانید که کار برای شما وجود دارد. حسابداری عضو جدانشدنی شرکت‌ها و کسب و کار‌های مختلف هستند، به همین علت اکثر حسابداران می‌توانند در کاری مشغول شوند.

دوره حسابداری شما را نجات می‌دهد!

اما در این بین افراد زیادی هم هستند که در رشته حسابداری تحصیل کردند، اما می‌گویند که نمی‌توانند در بازار یا شرکت‌های مختلف شغل موردنظرشان را پیدا کنند. این کمی عجیب است؛ البته شاید خیلی عجیب هم نباشد، چرا که خیلی از این افراد توقع دارند بدون هیچ تجربه عملی وقتی وارد بازار کار می‌شوند حقوق‌های نجومی بگیرند و وقتی نمی‌توانند حالت مطلوب خود را تجربه کنند طبیعتا ناامید می‌شوند. شاید شما لیسانس حسابداری خود را دریافت کردید، اما به دانش و تجربه بیشتری نیاز دارید. اما چطور می‌توان این تجربه و مهارت‌ها را بدست آورد؟

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با برگزاری دوره حسابداری و ارائه مدرک آن به شما حسابداران و علاقه‌مندان به این رشته کمک می‌کند که برای ورود به بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید و یا اگر در جایی مشغول هستید، بتوانید موفق و حرفه‌ای شوید و به دنبال آن درآمدتان را بیشتر کنید! همچنین خیال تان از ارزش و اعتبار مدرک حسابداری که توسط این موسسه معتبر به دانشپذیران ارائه می‌شود، راحت باشد. چرا که تمامی مدارک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و همچنین دارای تاییدیه موسسه ارزیابی جهانی WES کانادا نیز می‌باشد. این یعنی، برای خروج از کشور و کار یا ادامه تحصیل در کشور‌هایی مثل کانادا دغدغه‌ای نخواهید داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین